Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw REBEL wannabee '68 Corvette L88 Racer (1/24) [DONE]

Ondanks de tegenslag toch een mooi resultaat nu man.
 
Merci Buzzy, maar de tegenslag is nog niet weg :(

Vandaag getracht om de decal wat te bewerken, maar ik kon het onmogelijk in één stuk er af krijgen, dus dacht ik om het in drie delen te doen, maar het zijn er een stuk of 50 geworden :@
Dus alles er af, met behoud van het nr, dacht ik -nono-
Decal dus afgeplakt, mooi langs de rand gesneden en dan komt de decal los met de tape :yell:

Met als gevolg, geen sterren en/of nr op de capot.

attachment.jpg
 
Het is inderdaad jammer, maar tegenslag is ook een slag, dus gaan we het zonder nr en sterren doen :D
Ik ga wel trachten om de decals nog na te bestellen, maar dat zal niet meer op tijd zijn voor het einde van de weekbuild :nowink:
Hoedanook, ik doe gewoon verder zonder mij druk te maken, het is een Wannabee, dus het hoeft ook niet waarheidsgetrouw te zijn hé ;)

Prettig eindejaar en een nog beter begin voor het volgende :wavey:
 
Zo, hopelijk heeft iedereen een prettig einde gevierd, en zijn jullie het jaar goed begonnen?

Deze morgen heb ik nog wat verder gewerkt, vooral aan de capot :@
Eerste laag verf was mooi strak, tweede laag vandaag gaf dan problemen :angry:
Overal spetters, waarschijnlijk door vocht in de AB.
Dus terug alles er af moeten halen en nog eens opnieuw gedaan. Het is mij nu wel gelukt, maar ik heb geen strakke laag kunnen leggen :(
Er zijn hier en daar enkele puntjes die er uit steken. Ik ga dit nu zo laten, want ik moet nu vertrekken op familie bezoek...
Deze avond hoop ik nog tijd genoeg te hebben om de uitlaten er nog aan te hangen en de zijspiegel.
Dan is hij klaar voor de eindfoto's :)
Tot dan :wavey:
 
Tja maatje, zoals je zegt.
Tegenslag is ook slag.
Kop op e, heb er vertrouwen in dat je toch een mooi resultaat zult afleveren.
 
Inderdaad jammer van je tegenslag ,je gaat het nooit anders zien ,heb ook moeten toveren de laatste week ,eens op bezoek ,eens bezoek ontvangen ,pakjes halen kerst en eindejaar vieren en tussen in nog bouwen lolzzzz
De pijn viel redelijk mee ,ik had m'n handen vol en voldoende afleiding blijkbaar...... zal zeker meer moeten bouwen ;)

Ach ja ,het zal nu zonder decals zijn op de motorkap ,maar hoeft toch niet ! :)
Ik ben er vrij zeker van dat we straks een mooi resultaat zullen zien Beyond.
Kijk er al naar uit.
 
Finished

Ik ben klaar :)
De foto's zijn momenteel aan het uploaden, zal ze subiet posten :)

Wat de kit betreft, zeer tevreden over de pasvorm, weinig flash of problemen tijdens de bouw.
Enkel op het laatste was het iets moeilijker om de wielkasten en de uitlaten nog mooi op hun plaats te krijgen, omdat je tussen de motor en carroserie moet werken, dus moeilijk toegankelijk en weinig bewegingsruimte...
Ook de decal voor op de capot is niet goed passend (kan ook aan mij liggen?? :P )
Voor de rest heb ik mij meer geamuseerd dan ik oorspronkelijk gedacht had :)

Mijn dank aan allen die interesse getoond hebben voor deze bouw, en mijn speciale dank gaat uit naar Coachke die zo vriendelijk was om mij enkele decals op te sturen welke ik zo goed als allemaal heb kunnen gebruiken :)

Tot zo voor de foto's :wavey:
 
Laatst bewerkt:
Beyond proficiat man,een heel mooie wagen geworden ondanks de pech,persoonlijk vind ik het zelfs mooier zonder die decal op de motorkap.
Maar elk zijn idee daar over he ;)
 
Nice , je hebt er iets moois van gemaakt en ook de eindmeet gehaald :)
Zal beeldig staan in je atelier !
 
Toch de eindmeet gehaald ondanks de (on)nodige tegenslagen en toch nog een mooi resultaat man.
Proficiat.
 
Net op tijd.
Resultaat mag gezien worden.
Wat word de volgende auto?:8
 
Mooie wagen geworden, vind hem ook beter zonder die sticker op de motorkap.
Proficiat!
 
Jammer van het decal maar toch een mooi eind resultaat.
 
mooi eindresultaat ;) ziet er goed uit
 
Goed zo in binnen de tijd zelfs met wat tegenslag
prachtig knappe kar hier en in het echt ook
Goe gedaan
Marc
 
Van harte bedankt voor jullie lieve commentaren :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan