Hoofdsponsor

1/6 Red Sonja (flirty girl +18) [wip]

Mickey

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 mrt 2012
Berichten
112
Red Sonja - laatste fase [wip]

Hallo allemaal,

De titel van deze topic, er komen realistisch ogende boobs in voor, vandaar :)
Omdat de Nordic Warrior op zich af is (moet er nog wat betere foto's van maken), ga ik maar weer een nieuw onderwerp beginnen.
Deze keer een vrouwelijk figuur in ongeveer de schaal 1:6.
Vrouwelijke figuren maken is niet echt eenvoudig, laat staan een bestaande figuur zoals Red Sonja.
Toch ga ik het maar wel proberen omdat ik er anders misschien nooit meer aan begin.
Mocht het niet lukken, dan verander ik de titel van het onderwerp.
Ik ben eerst met het lichaam begonnen. Daar heb ik ijzerdraad voor gebruikt, en bekleed met tape en aluminiumfolie.
Tenminste daar was ik mee bezig totdat ik een oud lichaam wat ik ooit al eens had gemaakt op de zolder vond, dat scheelt mooi wat werk :)
In het begin zag het er zo uit

attachment.jpg

Na correctie van alle verhoudingen alvast wat beter afgewerkt

attachment.jpg

De rest komt eraan hoor, ik heb iets verkeerd gedaan met foto's resizen.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg. Figuurtjes begint meer en meer mn interesse te wekken :)
 
Dat is waar Danny, al volgend leert men :) Ik zal er eens wat meer moeite voor moeten gaan doen om wat meer stappen van het maken van een figuur te laten zien, een soort mini-tutorial in het topic zelf, maar dat komt vanzelf. Het is al heel wat dat ik in ieder geval niet helemaal vergeet om foto's te maken.

Ondertussen heb ik inderdaad nog een aantal foto's.
In het begin ziet het lichaam er nogal vreemd uit natuurlijk, maar na een tijd flink wat tijd en moeite komt er toch al een net resultaat tevoorschijn

attachment.jpg

Ik heb net zo lang geschuurd tot het op echte mensenhuid begon te lijken, maar het blijft natuurlijk een hard stuk klei :)

Verder heb ik ook over het hoofd nagedacht, maar deze kijkt te vriendelijk

attachment.jpg

Ik heb te lang naar het voorbeeld gekeken denk ik

attachment.jpg

Dus heb ik nog een paar hoofden gemaakt, en deze er uit gepikt omdat de uitdrukking me beviel na een tijdje er mee bezig te zijn geweest

attachment.jpg

Dit is nog een basis, een stuk verder ziet het er al beter uit

attachment.jpg

Na nog veel meer uur wordt het al beter

attachment.jpg

attachment.jpg

En toen was er koffie :)

attachment.jpg

Nog steeds bezig met het haar, want dat moet vol en lang zijn, verder moet ik nog een gedeelte van het lichaam afwerken, zoals voeten en handen.
Ook komt er de typische Red Sonja outfit op.

Reacties zijn natuurlijk altijd welkom en bedankt voor het kijken.
 
Kijk eens aan....weer een goeie figuurbouwer bij !
Prachtig bezig :)
Eentje om te blijven volgen hoor.
 
En dan durf jij in je vorig topic beweren dat je het niet echt kan sdfkkjskng
Dit is echt prachtwerk, en Red Sonja is al herkenbaar in het gezicht (en in de 18+ onderdelen :laugh: )
Laat het vervolg maar komen met veel foto's :))
 
Jawadde !!! Chapeau !!
Op die laatste foto lijkt ze precies echt.
 
Dat is een buste van serieuze kwaliteit! Je zou deze bijna in resin kunnen afgieten en in de verkoop kunnen gooien. Het enige wat ik op te merken zou hebben is dat ik nog 's zou kijken aan de ruimte tussen neus en mond. Misschien valt het licht op de foto verkeerd, misschien is het model voor (minimale) verbetering vatbaar.

Echt een verrassing om dit zo tegen te komen, chapeau!
 
Je kan het niet zo goed... mhhh.... Nou ik wou dat ik het even slecht kon als jij :P, dan zou ik al heel tevreden zijn.

grtn Eric
 
Amai wat leuk om dit te zien! Ik zit even met mijn mond open naar mijn scherm te staren.. pure kunst
 
Ik wil even laten weten dat ik nog steeds bezig ben met de figuur.
Alleen een beetje weinig tijd gehad door de Decembermaand vooral.
Binnenkort heb ik weer meer tijd, en dan komt er wel weer een update!
 
Goed dat je er nog aan verder gaat ;)
 
whooow man ,knap stukje kunstwerk !
Blijf ik volgen !

grt Nicolas
 
Dit figuurtje mag er best zijn. IK volg je verder.
vgr Marc
 
Ik heb altijd veel bewondering gehad voor mensen die zoiets konden maken.
Een kennis van een oom van me is beeldhouwer en maakt ook altijd naaktbeelden.
Jammer dat mijn dierbare echtgenote van het jaloerse type is, ik had van hem anders wel een paar beeldjes willen kopen.
 
Sta nog steeds versteld te kijken en op zoek naar de juiste woorden😉
Begin maar snel een topic met alle nodige uitleg hoe je zulke figuren maakt...
 
Dank u wel voor de aardige reacties.
Ik heb de basis van het figuur nu klaar. De bedoeling is dat er aan de linkerkant een rond schild komt, en aan de rechterkant een groot zwaard (of bijl)
Het figuur heeft dus een soort gevechtshouding, was toch wel vrij lastig om voor elkaar te krijgen, en het moet ook sterk genoeg zijn om mooi te blijven staan.
De basis ziet er dan als volgt uit:

attachment.jpg

Dat was het even voor nu, zodra ik dat zwaard en schild klaar heb, laat ik dat gelijk zien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan