Hoofdsponsor

1/6 Red Sonja (flirty girl +18) [wip]

De lappen van de kleding zijn in het 'echt' van metaal, een soort malienkolder, dus die zijn wat dikker dan stof, dat ik het niet heel dun heb gemaakt heeft ook als reden dat het nu wat minder breekbaar is, en eigenlijk ben ik er wel tevreden over.

Dank voor je antwoord, zegt veel want ik had eerder de indruk dat ze uit leder vervaardigd waren.
 
Nu bedacht ik me onlangs: is deze Red Sonja niet de hoofdrolspeelster uit de gelijknamige film?

Er is inderdaad ook een Red Sonja film, een in Nederland en Amerika gemaakte film uit 1985 met Brigitte Nielsen en Arnold Schwarzenegger in de hoofdrollen.
Er zijn ook meer recente films in de maak geweest, maar die zijn niet uitgegeven (waarschijnlijk omdat ze te slecht zijn)
Oorspronkelijk komt Red Sonia uit de comics van Conan the Barbarian, voor de eerste keer in 1973 dacht ik.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ondertussen is de bijl geschilderd, maar daar komt nog wel een laagje overheen voor wat meer diepte.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ben op het moment met de ogen bezig van Red Sonja, een lastig werkje, maar komt denk ik wel goed.
 
Bijzonder knap werk Mickey, hoed af + diepe buiging + kaak op de vloer... u begrijpt 't wel :wow:

Hoe lang doe je dit sculpten al ?

groet ;)
 
iets zins vol neerpennen lukt me op dit moment niet, ik volg dus netjes in stilte en met eerbied voor je werk
 
Ja... sommigen hebben het talent niet en sommigen hebben het talent wel. Jij hebt het talent overduidelijk wel en als ik jou was zou ik proberen hier iets mee te doen dat de (individuele) modelbouw overstijgt.
 
Een kreet uit een verre woestijn..

attachment.jpg

Nou, is ongeveer wel klaar
 
Hallo iedereen, na een tijdje niks gedaan te hebben, ben ik nu weer met Sonia bezig. In de zomer lukt me dat niet omdat m n hersencellen dan oververhit raken, dus we zijn zo weer een half jaar verder.
Ik heb de figuur eerst maar eens helemaal van een laagje primer voorzien. Vervolgens een tijdje bezig geweest om een beetje een realistische huidskleur te verkrijgen.
Daarna de ogen geschilderd, en toen maar het haar. Ik hoor graag van jullie of dat ergens op lijkt.

Het begin ziet er dan zo uit
attachment.jpg

Na een tijdje ga ik natuurlijk allerlei fouten ontdekken, en die ben ik nu aan het corrigeren.

Op de volgende foto heb ik de wenkbrauwen dunner gemaakt.
attachment.jpg

Nou maar weer wachten tot het daglicht, en dan weer verder met perfectioneren van de gezichtsuitdrukking.

Er komt in een volgend stadium een wash overheen om het geheel meer diepte te geven, dat geldt vooral voor het haar.
Het is dus nog basis.
 
Goed bezig zou ik zeggen.
De ogen zijn zeer geslaagd (naar mijn bescheiden mening).
Ik blijf zeker volgen...;)
 
Ziet er een goede basis uit om verder af te werken.
 
als dit je basis is komt het zeker goed.
sterke schilder start.
vgr Marc
 
Mhhh...
Red Sonia is back..
Basis ziet er al prachtig uit...

Groetjes,
kurt
 
Vandaag even wat tijd gevonden om met het haar bezig te gaan. Het is op zich wel gelukt, voor hetzelfde geld mislukt het.
Ik heb de kleur wat natuurlijker gemaakt met meer diepte en highlights, met voornamelijk olieverf. Het gezicht is nu ook al wat minder popperig, de lijntjes bij de ogen dunner gemaakt, en de wenkbrauwen ook dunner, en wat shading.
Kleur van de mond is ook verbeterd.
De foto's zijn ietwat korrelig maar volgens mij is alles nog wel zichtbaar genoeg.
Mocht iemand het poppeke maar niks vinden mag dat rustig gezegd worden hoor

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De linker elleboog is niet beschadigd, maar is een soort inkeping om later het schild aan vast te maken.
 
Laatst bewerkt:
Precies , alsof ze net van de kapper komt , ziet er goed uit ! :)
 
Het gezicht en het haar zijn prachtig mooi.
Ben benieuwd naar het volgende :))
 
Ik reageer niet, straks ziet mijn ega de foto's, kijkt desperate housewifes en hup 4 maanden ruzie
 
verbetering is zichtbaar en word mooi grt Pascal
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan