Hoofdsponsor

1/6 Red Sonja (flirty girl +18) [wip]

ja man, wat een lijf :D geen zin om daar een mal van te maken? :D
 
Mooie houding!
Mooi sculpteerwerk, hoedje af :amish:
 
Mickey,in alle eerlijkheid gezegd, dit is daadwerkelijk kunst. Prachtige sculpting,ik zou er nooit durven aan beginnen zelfs.
 
Hallo allemaal,

Ik ben nog steeds bezig met het figuur. Excuses dat het nogal lang duurt allemaal.
Ik zit af en toe even op een dood punt, en met allerlei andere dingen er tussendoor blijft het werk dan een tijd stil liggen.
Maar toch wel weer enige vorderingen gemaakt.
Het Red Sonja outfitje zit er wel zo ongeveer op:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nou het schildje en bijltje nog, en dan kan ik eindelijk gaan schilderen.
 
Op 4 november 2015 schreef ik dit:

Dat is een buste van serieuze kwaliteit! Je zou deze bijna in resin kunnen afgieten en in de verkoop kunnen gooien. Het enige wat ik op te merken zou hebben is dat ik nog 's zou kijken aan de ruimte tussen neus en mond. Misschien valt het licht op de foto verkeerd, misschien is het model voor (minimale) verbetering vatbaar.

Echt een verrassing om dit zo tegen te komen, chapeau!

Ik blijf bij mijn tip om eens te kijken of deze figuur niet uitgegeven kan worden als resin-kit.
 
Mooi figuur met mooie proporties :8
Dit zou inderdaad wel een leuk resin kitje kunnen zijn, maar dan is het wel niet meer zo origineel ;)
Ben benieuwd naar de laagjes verf :)
 
Ik volg Roy zn mening voor 1 keer :D
en ik ben al kandidaat voor een afgietsel :p
 
Buitengewoon prachtig,word vast de moeite om zien als het af zal zijn.
 
Rrrrr.....

Neen, da's Indd een mooi figuurtje.... Kan er uren naar kijken😊
 
Hoe prachtig ik het ook vind, toch graag een opmerking: zijn haar riem en die lappen van de kleding niet wat te dik? Is iets dat mij opvalt bij de derde foto maar ik doe het je zeker niet na.
 
Dankuwel allemaal voor de aardige reacties.

Hoe prachtig ik het ook vind, toch graag een opmerking: zijn haar riem en die lappen van de kleding niet wat te dik? Is iets dat mij opvalt bij de derde foto maar ik doe het je zeker niet na.

De riem heb ik inmiddels wel al wat platter geschuurd, maar veel platter lukt niet meer. De lappen van de kleding zijn in het 'echt' van metaal, een soort malienkolder, dus die zijn wat dikker dan stof, dat ik het niet heel dun heb gemaakt heeft ook als reden dat het nu wat minder breekbaar is, en eigenlijk ben ik er wel tevreden over.

Ik blijf bij mijn tip om eens te kijken of deze figuur niet uitgegeven kan worden als resin-kit.

Van deze figuur niet, zoals het er nu uitziet kunnen er geen mallen gemaakt worden, dan moet er volgens mij het een en ander uit elkaar, dat lukt hier niet vanwege het ijzerdraad wat er in zit.
Wat ik wel ga doen is bij de volgende figuur hier rekening mee houden, want het is wel een goed idee natuurlijk. Of me dat gaat lukken is dan weer een tweede.

En nog een paar voorbeelden van het bijltje en schildje (nog basis)
Het voetstuk is tijdelijk, en de boots zijn ook nog niet helemaal af, toch even voor t idee:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mhhh... mhhh... mhhh...
I like red Sonja...
Da worden mooie dromen straks... ;)
Ongelooflijk hoe je dit figuurtje helemaal opbouwt vanuit niets... prachtig...
Zou idd jammer zijn om bij dit moois de zaag erin te moeten zetten om een mal te kunnen gieten...

Alhoewel... ik wil ook zo'n mooie meid op m'n kast zetten... zagen die handel... waar blijft het resin... ;)

Groetjes,
Kurt
 
proficiat zeer mooi gedaan top grt Pascal
 
Nu bedacht ik me onlangs: is deze Red Sonja niet de hoofdrolspeelster uit de gelijknamige film?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan