Hoofdsponsor

Verkiezing sept/okt

sept/okt

  • Debart; 1/72 PzKpfw 11 Ausf. F

    Stemmen: 0 0,0%
  • Tiger; 1/35 Where is the nearest town

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    36
  • Opiniepeiling gesloten .
't Is te moeilijk om te stemmen vind ik.

Niet echt hoor MrArtex, enkel één bolletje aanklikken (vb die van de Arado :nowink: :laugh: )

Die krijgt een 1:1-exemplaar van het gebouwde model, gesponsord door het forum, dacht ik. En daarnaast een vaantje naast de naam.

Vandaar dat ik minder stemmen krijg, vindt maar eens zo'n vliegtuig in perfecte staat :O

:laugh:
 
Vandaar dat ik minder stemmen krijg, vindt maar eens zo'n vliegtuig in perfecte staat

Niet klagen he, waar zou ik mijne Dornier dan moeten zetten? :ohmy: :@ 8)

Alhoewel, denk dat de kleinkinderen dat wel zouden appreciëren om in te spelen EN IK OOK :laugh: :laugh: :laugh:
 
Ik denk ook dat die engel van Marc eenvoudiger geregeld kan worden dan de wereldwijd enig overgebleven Heinkel 111H; het worden anders lastige onderhandelingen tussen modelbouwforum en het RAF museum.
 
ik zit al met3 vrouwen in mijn huis, ben niet zo zeker dat daar nog een nr 4 bij kan hoor:)
aan de andere kant, zo'n blauw huisdier kan er nog wel bij.
 
Gefeliciteerd lucske en het was spannend tot het laatste moment :)

Iedereen nogmaals bedankt voor hun bijdrage.
 
Thanks,

Het doet altijd deugd als collega bouwers je werk mooi vinden.
Het was inderdaad spannend maar verliezers zijn er hier niet want voor mij zijn het allemaal toppers:wow:


Grtz.

Luc8)
 
Proficiat Lucske, het is je van harte gegund ;)
En alle anderen juist hetzelfde, het was jullie allen gegund, maar er kan maar één de winnaar zijn hé...
Ik kijk al uit naar de volgende inzendingen ;)
 
Proficiat Lucske, het is je van harte gegund ;)
En alle anderen juist hetzelfde, het was jullie allen gegund, maar er kan maar één de winnaar zijn hé...
Ik kijk al uit naar de volgende inzendingen ;)

Daar sluit ik mij volledig bij aan.
 
Gefeliciteerd Luc, inderdaad een prachtig gelukt model..
 
Vrienden van harte bedankt voor uw stemmen en aan de winnaar een dikke proficiat en vrienden doe volgende maal terug mee
Het was een eer om mee te mogen doen
Groetjes en tot een volgende
Marc
 
Proficiat aan Luc, maar ook aan alle andere deelnemers ! :)
 
Proficiat aan de winnaar terecht verdiend,al waren het in mijn ogen allemaal top werkjes😈😈
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan