Hoofdsponsor

Groepsbuild.

Ik koos voor film,gezien ik eerder dit thema meedeed.
 
stemming loopt tot 11/03, dus nog wel wat dagen tijd om je keuze te maken.
En dan misschien al eens op de beurs in Bornem rondneuzen (moest er in de stash niks geschikt liggen) :D
 
@Jordi op dit moment ben ik aan niks bezig ja al mijn gekregen Porsches uiteen aan het halen voor wisselstukjes , velgjes , bandjes , zeteltjes , vitessenpoken stuurtjes , noem maar op koplamplensjes achterlichtjes allemaal in aparte plastic doosjes dat is gemakkelijk als ik iets nodig heb is het er maar uit te halen
ik zal wel zien wat ik ga proberen hoor , misschien ik beloof nog niks
grt
Marc
 
Movie gestemd,hier kan je alle kanten mee op.
 
Hoewel ik zelf niet ga meedoen, heb ik als toeschouwer gestemd voor 'abandoned'. Een deel van een leegstaande fabriek, of een verlaten terrein met daarop een nog verlatener voertuig, leent zich sterk als onderwerp voor modelbouw. Staat nog altijd op mijn verlanglijst om zoiets te doen, maar niet voor de nabije toekomst.
 
Ik ben aant twijfelen tussen 3 dingen. Fantasy natuurlijk daar ik het gewend ben om te schilderen. Movie ik heb al een deel figuurtjes liggen voor een projectje. Abandon zie ik wel zitten heb ik nog nooit gedaan. Dus is een uitdaging. Voor D-day heb ik wel wa materiaal liggen maar ga klein worden 6mm maar met veel op. Maar ga nog wel eens bezinnen vooraleer ik ga stemmen heb nog even de tijd.
 
Ik zit met een vraagje ik heb een ideetje wat ik denkelijk zou aankunnen maar weet niet god waar het te plaatsen , ik wil een auto ombouwen naar iets speciaals waar zou ik het kunnen plaatsen " Fantasy " of " out of confortzone " wie helpt me even op weg
Marc
 
Is te zien wat je precies van plan bent.
Is het iets bestaand dat je wil maken is het niet echt fantasy.
Ga je voor een eigen ontwerp dan is het wel min of meer fantasy.
Auto's ombouwen doe je al.
Dus is niet echt out of the comfortzone.
Je moet weer naar het extreme gaan, dan is het weer wel out of the comfortzone.
 
Beide iets wat ik nog nooit gedaan heb het blijft auto's maar ga hemhelemaal veranderen in iets wat normaal niet bestaat ben er al heel de dag mee in mijn hoofd aan het fantaseren hoe het moet komen
marc
 
Hmmm, altijd geweten van mezelf dat ik een raar manneke ben :P ..... mijn stem ging voor "" Fantasy ""
 
ook gestemd, ik heb voor movie gekozen omdat ik al bijna een jaar met een idee voor een diorama dat van uit een film komt. en dit is de ideale kans om het op gang te trappen.:)
 
Heb al 4 keer alles door gelezen maar ( sorry ) vind niet terug wanneer we van start gaan en tot wanneer of word dat nog gemeld
Marc
 
quote van Camaro69
Vanaf nu kan je het onderwerp kiezen voor de groepbuild van 2016.
Deze zal van start gaan op 1 April en zal eindigen op 30 September.
Alvast veel plezier met de keuze.
 
is wel degelijk terug te vinden.
"Vanaf nu kan je het onderwerp kiezen voor de groepbuild van 2016.
Deze zal van start gaan op 1 April en zal eindigen op 30 September.
Alvast veel plezier met de keuze."
 
Dan moet ik er over gezien hebben ik heb wel in mijn achterhoofd een gedacht dat ik het wist
Sorry hoor
Marc
 
Hoewel ik ooit zelf het thema 'out of the comfortzone' min of meer heb aangekaart, heb ik ook voor 'Movie' gekozen.
En de microbe laat me totaal niet los, dus heb ik besloten om ook daadwerkelijk mee te doen aan deze groepsbouw en de 'bouwdip' over is..
 
Fijn om te horen, rocknrolla ;)
 
Het thema "Movie" kan eigenlijk wel alles omvatten:)
 
Ik heb gestemd.
Loop toevallig al een paar dagen met een idee in mijn hoofd om een kit waar ooit door een vriend aan begonnen is af te werken maar niet zoals het hoort. Van wat mijn vriend aan de kit gedaan is is ongeveer 1% van de kit dus dit is niet echt veel.
Wat ik in gedachten heb kan zowel bij fantasie als een beetje bij film alsook voor mij dan out the comfort zone.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan