Hoofdsponsor

Groepsbuild.

Dan kan er eventueel beter gekozen worden voor een thema "Out of the comfortzone".
Op die manier kan iedereen meedoen (wel eerlijk zijn tegenover jezelf en dan iets kiezen wat je nog nooit (of zeer zelden) hebt gemaakt).
Zo kan iedereen meedoen, met een model naar eigen keuze ;)

En zo maak ik het mezelf heel erg moeilijk om een model te vinden/kiezen :@
Mijn keuze is dan beperkt tot een moto, een schip of een sci-fi model...
 
"Out of the comfortzone"
Daar kan ik al direct in mee gaan en dan ga ik voor iets wat ik 1) hier liggen heb :$, 2) niet mijn gebruikelijke schaal 1/72 of 1/35 is :ohmy: en 3) de ouderen onder ons nog gekend hebben maar nog nooit op dit forum gebouwd is. :unsure:

Rara wat zou het kunnen zijn........ :@
 
Geen idee van Erwin, ik heb iets meer hints nodig.

Wanneer valt de beslissing wat het onderwerp is? Ik heb bij alle voorstellen al een idee gevonden.
 
Geen idee van Erwin, ik heb iets meer hints nodig.

Wanneer valt de beslissing wat het onderwerp is? Ik heb bij alle voorstellen al een idee gevonden.

Er word nog een poll gemaakt waar iedereen zijn stem kan uitbrengen.
 
da t zie ik voledig zitten,out off the comfortzone,kan nog interessant worden........................
 
Out off the comfort zone lijkt mij wel interessant.
 
Hmmmm Out off the comfort zone, dat zou idd wel eens iets leuk kunnen zijn.
Kan bij veel mensen mss een nieuwe interesse opwekken kwa modelbouw. en bij velen mogelijks een verborgen tallent.
 
wat van een 2 figuren vignetje

je hebt 2 figuren waar je iets bij kan zetten en dit kan dus van alles zijn
 
wat bedoel je precies Amazone?....................
 
ik ga voor bouw 1 het rollend materiaalzelf gescrasht
Marc
 
Idee voor groepbouw....ik roep maar wat ? :
-Free style scratch, alles mag dan, van onderzeeër tot skyscraper.... van bladluis tot rijdend vliegdekschip...
-Free style voertuig, rollend, of vliegend of varend (of 3 in 1 topic) naar eigen idee een vervoermiddel verbouwen of opbouwen.

Of meer toegespitst op een thema,
-Smart Tanks, alles mag, zolang er maar rupsen onder zitten (rupsen mag u ook letterlijk interpreteren..)
-Crazy Racers, alles wat daarvoor inzetbaar is op wielen, maar mag aangevuld met rupsen, skielatten, benen (al dan niet robotisch)
-Silly Vessels, als het maar drijft of hovert én op één of andere manier voortbewogen kan worden (bijv. zeilen op zonnewind..)
-Mad Wings... een Sopwith Camel met een straalmotor ? een tank met vleugels ? Helicopterkruiwagen ?..als het maar vleugels heeft dus.

Persoonlijk wil ik het liefst iets gemotoriseerd op wielen bouwen, binnen de comfortzone en een vrij ontwerp :8
Maar iets met vleugels bouwen durf ik ook wel...
 
Is er al meer info over de poll? Wanneer zal deze starten?
Zou zonde zijn als deze in het vergeethoekje raakt namelijk:D
 
geraakt niet in een vergeethoekje ;) we hebben het vandaag er nog over gehad op Crisis 2015 ;)
 
Vanaf nu kan je het onderwerp kiezen voor de groepbuild van 2016.
Deze zal van start gaan op 1 April en zal eindigen op 30 September.
Alvast veel plezier met de keuze.
 
ik weet niet wat te doen ik weet niet of ik eraan ga beginnen ik heb nog even tijd ik laat nog wel iets weten
Marc
 
je hebt nog tijd genoeg om te beslissen, er staat nog geen onderwerp vast.
En het zal zeker niet makkelijk zijn om net een project klaar te hebben, aangezien je geen 2 projecten tegelijk begint
 
ik ook hoor Jan ;) ze staan wel niet op de werkbank, want dan zou ze vol staan :D er zit een 1/12 Shelby GT500 en een 1/24 Kenworth truck bij, dus dat neemt ook al wat plaats in :) heb een stuk of 8 'wip' projecten staan
 
Ik kan meedoen met 3 van de 6 opties om reden dat er binnen mijn club (IPMS Gent) ook een interne wedstrijd loopt binnen die tijdsperiode. Sta mij dus toe dat ik mijn stemming voorlopig nog wat uitstel tot het einde.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan