Hoofdsponsor

1/48 A-4E/F Skyhawk (Hasegawa) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
De wielbakken zijn gewoon wit bij de moderne vliegtuigen.
In WWII en kort erna waren deze in een andere kleur en dit hing dan ook weer van toestel tot toestel af.
Die primer wordt nog gebruikt maar op interne delen dus zoals bij mijn Crusader als je andere luiken openzet.

Het ziet er goed uit deze bak heeft al lekker wat vlieg uurtjes op zijn teller staan zo zie ik ze het liefst.

Mark
 
Zo, Ik heb vandaag alle losse onderdelen aan het model geplakt, de lichten bevestigd, de tape van de canopy gehaald. En daarmee loopt dit project op zen einde.
Hier zijn de eindfoto's:





























Tot slot een foto naast mijn Tornado, zo zie je maar hoe klein deze straaljager is!



Dat was het dan!
Bedankt aan iedereen die dit project gevolgd heeft, en aan iedereen die mij tips heeft gegeven.
Binnenkort ga ik naar de winkel.
Ik ben al benieuwt met wat ik ga thuiskomen :D

Grtz

merlijn
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zo die ziet er goed uit man.... ApplausApplausApplaus

Doe je wel een setje van 10 plaatjes sturen aan het modje hier. Mag eventueel ook naar mij. Dan plaatsen we deze in de galerij. En een kitrevieuw zou ook heel leuk zijn.

Geef hem een mooi stofvrij plaatsje he. :k
 
Hé knap werk en hij ziet er goed gebruikt uit.
Zoals hier boven vermeld geef hem een mooi plaatsje en natuurlijk ook in de galerij.

Mark
 
Hey Merlijn , nog geen verdere fotos van de Skyhawk . Ik heb dit altijd een prachtkist gevonden , dus begrijp je dat ik uitkijk naar het vervolg van jouw project
mvg Sabre
 
Recensie A-4E Skyhawk 1/48 Hasegawa

Kitreview
Model: Skyhawk A-4E of A-4F naar keuze
Merk: Hasegawa
Schaal: 1/48



Met de A-4 Skyhawk heeft hasegawa bewezen dat er kits bestaan met de perfecte prijs/kwaliteits verhouding. Voor een kleine 20 euro bied hasegawa een mooi gedetailleerde kit met goede pasvorm en met mooie en dunne decals.
De kit bied de mogelijkheid om een A-4E of een A-4F versie te maken.
De bouwbeschrijving en kleuraanduidingen bij deze kit zijn zeer duidelijk, de bouwbeschrijving van bijde versies wordt netjes uit elkaar gehouden: 9/10

De pasvorm is over het algemeen heel goed, hier en daar was wat plamuur nodig. Geen flash, enkel op het landingsgestel vond ik gietnaden: 9/10

De decals waren van zeer goede kwaliteit. Hier kan ik geen enkel minpunt op geven: 10/10

In totaal geef ik 9.5/10

Conclusie: Ben je opzoek naar een A-4 skyhawk kit in schaal 1/48, is deze kit een must!

een link naar het bouwverslag vind je hier:
http://www.modelbouwen.be/milit...wa-1-48-a.html

Grtz
merlijn​
 
Mooi werk , proficiat Merlijn
sabre
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan