Hoofdsponsor

"verkiezing juli/aug"

Poll juli/aug.


  • Totaal aantal stemmers
    33
  • Opiniepeiling gesloten .
Ron ik snap iets niet de vorige keren konden we bv 10 punten verdelen, dus als ik het goed begrijp in deze situatie is er dan maar 1 winnaar als er niemand op iets anders stemt , dat klopt niet he
Of ben ik verkeerd ?
Marc
 
Nee dat zijn anderen verkiezingen hier op het forum Marc.
Nu kan je maar een keuze maken en als iedereen hetzelfde model uitkies dan is het gewoon zo, hadden wij maar beter ons best moeten doen :)
 
Die methode is bij model van het jaar, als ik mij goed herinner :) top3 doorsturen naar een bevoegde beheerder
 
mijn stem ook uitgebracht.
 
Moeilijk.
Jullie zijn eigenlijk allemaal winnaars omdat jullie een model af krijgen.....
En dan mag ik ook nog maar 1 stem uitbrengen.

Maar goed, toch mijn stem uitgebracht. Felicitaties aan allemaal,

Peter
 
Ik kon ook niet kiezen, maar kon het wél door puur af te gaan op de hier geplaatste foto's...

maar zoals Makamba al zei is een ieder die een model voltooid al een winnaar...
compliment01_zps0673ec9d.gif
 
Als ik op de bouwverslagen klik kom ik telkens uit bij de discussie 'kleuren kaart' van Pantani, geplaatst op 09/12/07. Ligt het probleem bij mij of wat is er aan de hand?
 
Als ik op de bouwverslagen klik kom ik telkens uit bij de discussie 'kleuren kaart' van Pantani, geplaatst op 09/12/07. Ligt het probleem bij mij of wat is er aan de hand?
Heb ik ook... heb Ron reeds een berichtje gestuurd daar over.
 
Erg vreemd gevalletje die verwijsing naar de kleurenkaart, zal er vanvond naar kijken als ik achter de labbertop zit.
 
Alle URL`s van de bouwverslagen weer opnieuw ingevoerd en als dit probleem zich weer voordoe moet er maar iemand die het forum onderhoud er naar kijken omdat ik deze URL`s direct uit het bouwverslag heb gekopieerd.
 
Super, nu werkt het zoals het moet.

De keuze is gemaakt na het langdurig bekijken van de foto's.
 
Toppie Alain :)
 
Gefeliciteerd Homeghost! En iedereen die minstens één stem heeft gekregen..
 
Dank jullie jongens voor de stemmen. Doet mij wel goed om te zien dat de inzet goed was van mij. De overige aangeboden modellen zijn echter uitstekend in mijn ogen. Dus allemaal gefeliciteerd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan