Hoofdsponsor

Anders / onbekend Soldaatjes schilderen! [wip]

schaduw en oplichting ben ik ook nog mee bezig en het heeft tijd nodig voor je dit onder de knie heeft ik vecht er nog alle dagen tegen maar aflijnen maakt een wereld van verschil zonder meer sinds ik dit de eerste keer deed had ik dit direct begrepen en ja de rest is oefenen veronderstel ik maar eens we het doorhebben kunnen we alleen maar verbeteren. maar ik heb geduld en Rome is ook niet op 1 dag gebouwd en ik sta nog in kinderschoenen. grijze wolf zijn tips zijn meer dan de moeite waard om in te kijken.
ps die 2 Engelse soldaten vind ik top en aflijnen gaat dit nog versterken.
grt Pascal
 
ik ga me eens verdiepen in het aflijnen ,ik heb gemerkt dat met een aangepaste bril alles veel beter is, tja ouderdom heeft nu éénmaal gevolgen bij mij is het resultaat van jarenlang lassen en door infra rood en nacht kijkers turen, dat ik fel verlies gezichtsvermogen heb ondergaan..maar we doen de hobby graag..
bedankt voor je respons.
 
Er zijn weer wat manschappen bij gewerkt en het resultaat mag er zijn. franse soldaten (sorry voor de foto's maar mijn toestel is gevallen en ik moet nu met een ouder type werken)
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
inderdaad ik begin er een vorm in te krijgen om de figuurtjes te verven en te verbeteren door lichte en donkere kleuren er aan toe te voegen.
 
French linie 1/72

Vanwege een snelle beslissing,heb ik nog wat franse linie troepen kunnen afwerken.

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig hoor Luc......ge vliegt er nogal in! :laugh:
Bij mij gaat het zo snel niet hoor...8)
 
soldaatjes schilderen

Deze maand weer flink wat zitten verven en uit proberen.

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Luc ge hebt er moed bij das nu echt niks voor mij hoor , maar het zal knap zijn als het af is
Marc
 
Marc ik heb die doosjes al zeker 100 keer opzij getast ,en dit jaar ga ik ze schilderen en bij mijn afgewerkte Wereld Oorlog II voertuigen zetten, ik schat dat ik er nog zo een 15 tal te doen heb ,ik vind het wel leuk om af en toe te schilderen.
 
volg he Luc en plezier met schilderen grt.
 
Leuk zo schilderen, door zitten lezen en dat doet mij denken aan een artikel over veldslagen en oorlogen, dat tot in ww1 de meeste slachtoffers vielen door dat de uniformen hen schietschijven maakten
 
Luc, maak jij je foto's niet met flits? Er valt zo niet zoveel te zeggen omdat er weinig contrast is. Probeer anders eens wat extra belichting. De eerste figuur vind ik bijzonder, maar gebruik minder goud en wat meer gun metal voor het zwaard.
 
Bedankt allemaal , Steven ik maak een foto met een gewoon klein toestel zonder de flits te gebruiken ,en ja ik ga proberen om de volgende figuurtjes meer toonbaarder te maken..gaande weg leer ik ook dat nog te doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan