Hoofdsponsor

1/35 Sd.Anhänger 51. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
GUnit,dit alles verdient zeker ten éérste een dikke proficiat en ten tweede een weekendje met het gezinnetje zeker.................................
En zoals je zelf zegt....heel het projekt wat matter zetten en het resultaat zal
"bangelijk" zijn.................
ApplausApplausApplaus
 
Jup Guy je aanhangertje ziet er knap uit ik hoop hem hier of daar toch eens in het echt tegen te komen :k
 
Hey Guy, het resultaat mag er weer wezen.
Knap werk man.

Groeten,
Swa
 
Om de vingers af te likken......
mmmmmmmmhhhhh........


Groeten,
Beyond
 
Schitterend werkje.
Zou het geen goed idee zijn om eventueel nog wat aan de zijkant te laten bengelen.
Jerrycans, enkele helmen of een extra munitiekistje, alles is mogelijk volgens mij :k

Erik.
 
Ja man, dit is terug een juweeltje, om je vingers van af te likken.
Mijn complimenten ApplausApplaus
 
Bedankt heren,

Leuk dat jullie aandacht geven aan dit klein prutsding.

Na een weekendje ertussenuit heeft de verf goed kunnen drogen. Een dun laagje matvernis over de doeken en ik kon aan de slag met pigmenten.

Nog niet klaar, maar hier heb ik enkele foto's :

3-800-4.jpg

4-800-3.jpg

1-800-2.jpg

2-800-2.jpg

Wat moet er nog gedaan worden ?

- het boordgereedschap moet nog een steeluiteinde krijgen (dit had ik verdorie niet op tijd opgemerkt in mijn lol aan dit projectje !),

- het lichtje achterop nog rood kleuren (nog een steek die ik heb laten vallen !),

- de bandjes nog van ventielen voorzien (hahaha zeker weten) en wat bewerken met pigmenten.

- enkele takken eroverheen voor camouflage.

GUnit.
 
Wat is dit weer een prachtig project :| Wat me vooral opvalt is dat hoe dichter je foto's genomen zijn, hoe mooier het eruit ziet. Dat op zich is heel bijzonder, meestal is het omgekeerd.

Schitterend werk Applaus Applaus Applaus Applaus

Groeten, Pascal
 
de bandjes nog van ventielen voorzien (hahaha zeker weten) en wat bewerken met pigmenten.

He, he, he, he,

:D:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeer mooi, GUnit.

En behalve dan de puntjes die jezelf nog gaat aanpassen...
Ik zou haast durven zeggen,
... bijna van echt niet te onderscheiden...
Ik kijk mijn ogen uit :|

B:
B:

Een klein, maar fijn juweeltje.

ApplausApplausApplaus


Je werkjes worden hier zeer gewaardeerd.
Bouw zo voort.

Vriendelijke groeten,

Beyond
 
Pascal, het maken van een close up houdt natuurlijk in dat je jezelf helemaal blootgeeft, maar het is gewoon eerlijker tegenover jezelf ook. Dergelijke foto's zijn een grote hulp om een model nog dat ietsje te veranderen, te verbeteren.

Rik, ik wist dat je zou lachen !

Beyond, ik zie dit als een niet onverdienstelijke poging, maar meer ook nog niet hoor. Ik merk dat ik soms nog moet zoeken naar de ideale touch (lees : truukje), en zolang ik dat heb, is het behelpen.

Nog wat verder gesleuteld aan het stof op de bepakking.

HPIM5988-800.jpg

HPIM6002-800.jpg

Met wat takken eroverheen, moet dit toch deugdelijk genoeg zijn hoop ik ?

Stilaan van de doeken afblijven, want de capillariteit van de drager geraakt verzadigd.

Morgen dus verder met de rest ! Groeten van GUnit, én bedankt voor jullie toffe woorden !
 
Laatst bewerkt:
Klinkt raar denk ik, maar ik heb niets meer aan te merken. :s

Ga zo door. Mijn complimenten. ApplausApplaus
 
De mond valt open van zoveel schoons, dus hou ik hem maar verder.:D;P

Groeten,
Swa
 
En nu vrees ik dat jullie boos gaan zijn, onbegrijpend in het haar gaan krabben en mij totaal gek verklaren...

Eén woord...ovenreiniger. De reden : glans op mijn tarps die ik niet weg kreeg, zonde.

Omdat ik jullie al een heel afwerkingsproces heb laten zien, en jullie daarop steevast fantastisch leuke commentaren hadden, zal ik jullie heel die rompslomp besparen en jullie binnenkort hopelijk een beter karretje kunnen tonen.

Ik weet het, jullie vonden het heel netjes, maar toch bleef ik op't einde onzeker.
Daarbij hoop ik maar dat jullie dit zien als een keiharde leerschool die ik mezelf opleg, en niet dat jullie denken dat ik een zelfkastijder oid. ben.

Sorry boys, ik zit er ook mee.

GUnit.
 
Glans op je tarps. Wat zijn tarps dan?

Is het geen mogelijkheid om het geheel met mat lak eens over te spuiten?
 
Zou je niet beter alles nog wat laten drogen?
Je had de tarps toch met olieverf gedaan hé? Soms gaat de schijn er na een tijdje uit, als de olie wat verdampt is...

Zonde van al je mooie werk anders.....

Grtz,
Beyond
 
Ipv een slag van de molen, een klop van een reiziger gekregen?
Inderdaad onbegrijpelijk zene manneke :s :s :s :| :|
Maar u kennende komt het wel goed, niet met u, maar met uw aanhangerke :D

Erik.
 
Jammer van die glans, kan je niet enkel de tarps van hun verf ontdoen ?

Groeten, Pascal
 
Rik, sorry, tarps zijn doeken of dekzeilen zoals op mijn aanhanger.
Ik heb het geprobeerd met Vallejo mat, vergeefs.

Beyond, het is te laat, maar het volgende MOET beter worden, anders begin ik toch gewoon helemaal opnieuw. Dat heb je als je iets voor je ziet, en je krijgt het net niet te pakken.

Erik, het is allemaal de schuld van de reizigers ! Nah, het is eruit, wat een opluchting...

Pascal, dat zou me meer tijd kosten dan even de klok gans terug te draaien.

Bedankt jongens, ik ga nu keihard werken en een inhaalbeweging maken, even focussen en dan opnieuw foto's zij het dan eindfoto's.

GUnit.
 
Even een geschreven update.

Vandaag heb ik na het ovenreiniger-avontuur en een fikse poetsbeurt, enkele zaken herbekeken : waar kan ik het wat boeiender maken, kan ik het iets plezanter maken inzake kleurgebruik ?

Dus heb ik de opgerolde doek opzij rechts weggehaald, en vervangen door een doek dat gewoon open ligt bovenop het zeil. Dit doek heb ik een lap van een herstelling meegegeven voor extra kleur later.

Alles is terug gereed voor de spuit, na een volle dag reinigen en knutselen met Milliput.
Zelfs vergeten te eten deze middag...(ons dame moest het weten, problemen !)

GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan