Hoofdsponsor

1/48 Easterling (Games Workshop)

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

siemenraets

Guest
nog eens een wargames figuurtje geschilderd tussen de rest door :D
dit maal een Oosterling. zeer leuke figuurtjes, en wat een chiek pantser :D
eerst alles in mekaar gezet

P1270009.jpg

daarna begonnen met een witte ondergrond

P1280010.jpg

de kledij een donkerrood kleurtje gegeven

P1280011.jpg

dan heb ik een paar foutjes ontdekt toen ik het pantser goud schilderde

P1280013.jpg

en van de rest was het niet de moeite om foto's te trekken ;P , dus hier het eindresultaat

P1280014.jpg

P1280015.jpg

P1280016.jpg

P1280017.jpg

P1280018.jpg

P1280019.jpg

op deze foto's kun je nog zien dat het pantser is gedrybusht met Tin Bitz, daarna ogen en achterkant schild Chaos Black, handschoenen en laarzen Scorched Brown, zwaard Boltgun Metal en dan nog wat afwerking

de foto's kunnen beter, maar het is de hele dag grijs geweest hier, en de laatste paar foto's zijn 's avonds genomen. ik zal morgen proberen nieuwe foto's te nemen

ik ben eigenlijk trots op het resultaat. de details vind ik zeer goed gelukt. dit keer geen inkt gebruikt, maar gedrybusht. en dat ligt mij veel beter

en wat vinden jullie ervan? B:
 
Ziet er goed uit Siemen, alleen de foto's draaien als het kan :k, heb wat pijn in mijn nek van te kijken.... :D:D:D

Groeten,
Beyond
 
Gaat heel goed zo. Nu toch eens proberen om met inkt. De naadjes van de schildvlakken te accentueren. Dus daar waar je het rood en goud hebt. Dan moet je nog eens daaroverheen een kleine drybrusch doen. En daarna een laagje matt vernis over het geheel. Moet je dan eens zien. :D

Verder je gaat vooruit jongen. Gaat goed zo. :k
 
Ja, Siemen, even experimenteren met hetgeen Rik zegt. Hij heeft mij in de tijd ook zo gek gekregen en nu wil ik ook niet meer schilderen zonder inkt.
Het loont de moeite om het te leren. In het begin is het even zoeken, maar eenmaal onder de knie is de tevredenheid nog zo groot.
 
ja sorry voor de foto's, maar het zijn zo kleine dingetjes. en ik was te lui om het even op de computer te doen ;P

ja, nu moet ik wel eens proberen met de inkt :D ik zal morgen eens de inkt boven halen. nu nog zien dat het goed gaat :s

bedankt voor de complimenten!

PS: nu ik de foto's bekijk...als je zo iets klein moet fotograferen, lijkt alles zo fel...zo bombastisch ;P
 
ik heb de raad van Rik en Dominiek opgevolgd, en heb nog een klein beetje geëxperimenteerd met de inkt :k

hiermee ben ik geëindigd:

P1280021.jpg

dan de inkt toegebracht, en dan nog wat gedrybusht. eerst enkele close-ups:

P1280026.jpg

P1280027.jpg

en dan een totaal overzicht van het definitieve model:

P1280029.jpg

P1280030.jpg

deze keer is het al veel beter gelukt met de inkt. het enige waar ik nu nog serieus op moet oefenen, is foto's trekken van mij modellen :D ;P

en ik ben al met een volgend model een beetje begonnen. deze keer wordt het Prins Imrahil
 
Dat ziet er goed uit.

en ik ben al met een volgend model een beetje begonnen. deze keer wordt het Prins Imrahil


Geef hier dan eens een verslag van in de stappen die je doet. Dan kan ik jou nog wel een trede hoger brengen doormiddel van een paar kleine tips. Die je dan gelijk kunt toepassen.
 
bedoel je per stap die ik doe posten? of elke stap fotograferen, en in een post?

en bedankt
 
Siemen,

wat denk je nu zelf van je resultaat? Dat is toch een stuk beter, niet?

Foto's nemen van elke stap en in 1 (of enkele) post's gooien hier. Dan kunnen we gemakkelijker tussenkomen en zien waar het (eventueel) fout gaat.


Maar, je bent in elk geval goed bezig!
 
bedankt dominiek!

ik ga straks een topic aanmaken over prins imrahil. het enige wat ik gedaan heb is een grondlaag aangebracht.
 
yup, héél tof, mooi gedaan ook maar eeh wie is die prins, leider van de easterlings?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan