Hoofdsponsor

1/24 Porsche 934 RSR [done]

Schaal 1/24 - 1/25

JordiC

Well-known member
Registered
Lid geworden
14 nov 2012
Berichten
3.766
Ik ga nog eens een nieuwe doos opendoen :)

Porsche 934 RSR

ik weet nog niet hoe ik deze ga bouwen, out of the box of eigen inspiratie :)

2a4pc7s.jpg
2vdmj9w.jpg
34nsiuv.jpg
ida8uh.jpg
6jpz15.jpg

grtz
 
Laatst bewerkt:
Zo een Jagermeister heeft wel iets vind ik.
 
Veel plezier ermee.
 
Dit model van Porsche heeft mij al latijd kunnen bekoren, ik volg (als je niet te rap rijd :8 )
 
de eerste wagen met een strakke lak laag ?? 8)
benieuwd wa ge er ga van maken
 
ik twijfel nog tussen matgroen, matzwart of volledig roest :D

we zullen wel zien ;)
 
Ik zal voor het laatste gaan :)
 
Hey Jordic oppassen wat ge doet he vriend met roest want zo een RSR was die niet uit aluminium ?
marc
 
was maar een grapje ;)
ik ga er geen roest opsmijten ;)

in het slechtste geval wordt het een mat kleurtje :p
 
succes jordi met de bouw van de porsche
 
Ik heb deze ook al gebouwd en heb hem nog is liggen omdat ik de vorige aan een vriend heb gegeven.Het is wel een mooie kit
en niet zo moeilijk maar ik vindt hem wel supermooi met de jagermeister livery.Het maakt niet uit welke kleur
je gebruikt maar zorg wel dat je de zwarte delen van de body mooi strak krijgt en wat tijd steekt in het afplakken.
Dan heb je een mooi resultaat ongeacht de kleur die je gebruikt.

veel succes,

Yannick
 
vandaag eventjes eraan gewerkt en voor de eerste keer met PE setje gewerkt. Samen met de Gator Glue van onze sponser is dit helemaal goed gekomen ;)
 
de voorste remmen
2d1k47a.jpg


bodemplaat
xnalaa.jpg

de PE (nr 11 & 12 zijn aangebracht)
55w6r.jpg

slechte foto
2n1yiz9.jpg


het is gewoon een tussendoortje, als afwisseling. Dus niet teveel 'wauw' verwachten ;)

grtz
 
Ook al is het maar een tussendoortje, als je volgens het bouwplan schildert en monteert, kun je alsnog een mooi resultaat neerzetten.
En zeker met de nieuwe Tamiya dozen zoals deze.
Het begin is in ieder geval veelbelovend. Je bodemplaat vind ik heel netjes geschilderd!
De rest is ook knap natuurlijk. :D
 
thanks ;)
ik vond de kleuren van de handleiding wat weinig. Dat pantsergrijs en dat zwart was niet voorgeschreven, alles moest oranje zijn....
 
Goeie start Jordi.
Laat de rest maar snel komen.
 
Bodemplaat ziet er alvast goed uit, kan mij niet voorstellen dat dit in het echt in hetzelfde kleur als de body zou zijn :nowink:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan