Hoofdsponsor

1/530 U.S.S. Hornet (CVS-12) Revel[wip]

bedankt coachke,

Heb een waterafscheider voorzier met extra drukregelaar aan de buitenkant van de kist. Heb ook ventilators voorzien van voor om verse koude lucht de kist in te blazen en van achter om de warme lucht eruit te zuigen. Heb goed mijn huiswerk gemaakt voor ik eraan begonnen ben :p
Heb ook de temperatuur getest en deze gaat maar paar graden omhoog om de moment dat hij aanslaat en de temperatuur zakt daarna terug heel goed aangezien de ventilators constant blijven draaien.
 
Ok Capri dat is voortreffelijk maar door de plotse afkoeling in uw darmpje zal voor de waterafscheider zich misschien nog water komen ikzelf heb ook twee waterafscheiders eentje op de compressor en het glaasje aan mijn pistool zit toch nog regelmatig water in
Goed bezig zo
Marc
 
Zou er dan idd misschien nog een tweede kunnen voorzien.
hier zijn een paar foto's
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Zoals je ziet heb ik ook een nieuwe en verlengde aftapkraan voorzien voor het vocht langs onder eruit te laten zodat ik niet telkens de kist open moet doen.

Vooral niet naar de leuke stickers zien :D Omkisting is gemaakt van oude kinderkleerkast hehe.

Capri
 
Goed gevonden echt , en ja die aftapkraan is een must
Tof
Marc
 
deftige werken hier en wegens te weinig kennis blijft het bij kijken maar toch al knap.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan