Hoofdsponsor

1/8 riva Princess

soetkin

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 aug 2012
Berichten
1.198
deze gekocht op de beurs in dortmund en kon het niet latten om er aan te beginnen en ik ben nu eenmaal niet zo goed om een bouw verslag te makken (vergeten ) dat ik soms veel te vlug ga voor ik er iets van post .
 
nu nog de foto's er van
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

nu enkel nog de zetels op nieuw doen want deze zijn naar mijn mening volledig mislukt en nog een paar opties er op en klaar is kees .
gr dirk d
 
Waw, dit is zeker mooi begin, zo glad.... Verder ff geen woorder voor. Ik ga in stilte toekijken en genieten.
 
lijkt een aardig leuk speel bootje .
tof bouwpakketje zo te zien.
Je kan hem bijna al gaan testen zo te zien.
vgr Marc
 
Van een snelle bouw gesproken...
Hij is bijna klaar :O
 
dat ziet er goed uit dirk best een groot model ,die zal zeker mooi op het water liggen
 
95 cm bouwpakket is niet veel werk aan hoor alles past zo in elkaar als je niets te doen hebt zet je hem in een week in elkaar .
gr dirk d
 
Even aandacht Dirk.
Als de bouwkit klaar en duidelijk beschikt over degelijk klaargestoomd materiaal. Anders worden het er twee, hihi.

Riva , das jaren geleden en plots zie je er dan weer een in bouwpakket. Was jaren geleden een must op een kant en klaar Riva aan te schaffen. Weet er nog een staan met bezinemotor 1.6 lm (of om en nabij).

Tof ding om effe tussen de rest in elkaar te vlammen Dirk.

Slukes,
Swake
 
Even aandacht Dirk.
Als de bouwkit klaar en duidelijk beschikt over degelijk klaargestoomd materiaal. Anders worden het er twee, hihi.

Riva , das jaren geleden en plots zie je er dan weer een in bouwpakket. Was jaren geleden een must op een kant en klaar Riva aan te schaffen. Weet er nog een staan met bezinemotor 1.6 lm (of om en nabij).

Tof ding om effe tussen de rest in elkaar te vlammen Dirk.

Slukes,
Swake

het is een zeer gemakkelijke schip om te bouwen op een ding na voor mij en dat zijn de zetels ik heb ze nu al 3 maal gemaakt en ze zijn nog verre van goed .
gr dirk d
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan