Die regels zijn wat overdreven ingewikkeld.
Gewoon 'het mooiste model' bedoel je dus? Zonder bijkomende zaken?
Die regels zijn wat overdreven ingewikkeld.
Gewoon 'het mooiste model' bedoel je dus? Zonder bijkomende zaken?
Even een poging om alles iets duidelijker te maken,
De bedoeling is dus om vier foto`s van je model door te geven aan de moderator die het wedstrijd gedeelte beheert.
Voorbeeldje, Je ben januari 2014 aan een model begonnen en het model is gereed in juni 2015 dan zal je als je wil uiteraard in juni met het model mee kunnen doen.
Dus het gaat dus om de maand wanneer het model gereed is en niet wanneer het gestart is.
Inlever date is vanaf de eerste dag tot aan de laatste dag van die maand en dat het hele jaar door, en ja soms zullen er in de ene maand meer modellen zijn dan in de andere maand.
In de opvolgende maand word in de eerste week een poll aangemaakt waar de leden hun stem kunnen uitbrengen op het model wat in hun ogen het beste is.
Dit hele gebeuren, wil het eigenlijk geen wedstrijd noemen gaat alleen om het plezier en de eer en je ziet misschien nog eens een mooi model voorbij komen waar je normaal nooit naar kijkt.
![]()
-- Hoe foto's uploaden -- Huisregels -- Afgewerkte projecten posten -- Spammen en ongewenste reclame -- Contact: beyond@modelbouwen.be -- Mijn projecten op een rij?= klik hier
Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is hoor..
Elke maand kun je je model inschrijven die in die maand af is geraakt en door middel van een poll wordt uiteindelijk de maandwinnaar uitgekozen.
Simpeler kan bijna niet.
En tuurlijk zullen de autobouwers op de auto's stemmen, diorama bouwers op de diorama's enz..
Maar volgens mij is er voldoende animo van elke modelbouw tak aanwezig op dit forum om er uiteindelijk toch een eerlijke strijd van te maken.
De goedkeuring van de forumleiding is positief zodat we kunnen starten met het model van de maand.
Hier komende de aangeleverde foto's te staan http://www.modelbouwen.be/threads/13...n-de-maand-MEI en laten we met z'n allen hier een goed lopend en leuk topic van maken.
Super initiatief Ron nu hopen dat er genoeg modellen worden afgewerkt...
Zeer mooi initiatief...altijd leuk , trouwens leden genoeg om wat diversitieit aan modellen in de dienen..!
Grtz yves,
They shall grow not old, as we that are left grow old:
Age shall not weary them, nor the years condemn.
At the going down of the sun and in the morning
We will remember them....
leuk initiatief Ron,
Ik heb je mijn foto's doorgestuurd.
groetjes,
Yannick
Ik pas het wel aan als je even een andere foto door geef![]()
op welk van de twee vragen antwoord je nu ja? ;-), grapje Pol... euh Ron, lijkt me wel een interessant gegeven. Kunnen er ook modellen aan meedoen die zonder verslag gebouwd zijn? In mijn geval kom ik momenteel bijna niet aan bouwen toe, laat staan een verslag te posten...Lijkt me leuk of totaal niet interessant
Ook net men stem uitgebracht ben echt benieuwd naar de inschrijvingen 😉. ..
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: