Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Model of the month /vragen en slowchat - Pagina 3

Bekijk resultaten enquête: Lijkt me leuk of totaal niet interessant

Aantal stemmers
27. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Ja

26 96,30%
  • Nee

1 3,70%
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 65

Discussie: Model of the month /vragen en slowchat

Goede topic beantwoorder

Standaard

Die regels zijn wat overdreven ingewikkeld.

Gewoon 'het mooiste model' bedoel je dus? Zonder bijkomende zaken?

Standaard

Even een poging om alles iets duidelijker te maken,

De bedoeling is dus om vier foto`s van je model door te geven aan de moderator die het wedstrijd gedeelte beheert.
    Voorbeeldje, Je ben januari 2014 aan een model begonnen en het model is gereed in juni 2015 dan zal je als je wil uiteraard in juni met het model mee kunnen doen.
    Dus het gaat dus om de maand wanneer het model gereed is en niet wanneer het gestart is.
    Inlever date is vanaf de eerste dag tot aan de laatste dag van die maand en dat het hele jaar door, en ja soms zullen er in de ene maand meer modellen zijn dan in de andere maand.
    In de opvolgende maand word in de eerste week een poll aangemaakt waar de leden hun stem kunnen uitbrengen op het model wat in hun ogen het beste is.

Dit hele gebeuren, wil het eigenlijk geen wedstrijd noemen gaat alleen om het plezier en de eer en je ziet misschien nog eens een mooi model voorbij komen waar je normaal nooit naar kijkt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MrArtex Bekijk bericht
    Die regels zijn wat overdreven ingewikkeld.

Gewoon 'het mooiste model' bedoel je dus? Zonder bijkomende zaken?
    Ja gewoon stemmen op wat jij denk wat het beste/mooiste model is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beyond Bekijk bericht
    Echter zou ik er ook niet te veel regels en verplichtingen aan verbinden...
    Je moet er helemaal geen regeltjes en andere onzin aan verbinden op die manier hou je het een stuk leuker om te mee doen.
    Regeltjes houden we maar voor de wedstrijd bouwers.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Je moet er helemaal geen regeltjes en andere onzin aan verbinden op die manier hou je het een stuk leuker om te mee doen.
    Regeltjes houden we maar voor de wedstrijd bouwers.
    Volmondig mee eens Ron

Standaard

Ik snap niet wat er zo moeilijk aan is hoor..
    Elke maand kun je je model inschrijven die in die maand af is geraakt en door middel van een poll wordt uiteindelijk de maandwinnaar uitgekozen.
    Simpeler kan bijna niet.
    En tuurlijk zullen de autobouwers op de auto's stemmen, diorama bouwers op de diorama's enz..
    Maar volgens mij is er voldoende animo van elke modelbouw tak aanwezig op dit forum om er uiteindelijk toch een eerlijke strijd van te maken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rocknrolla Bekijk bericht
    En tuurlijk zullen de autobouwers op de auto's stemmen, diorama bouwers op de diorama's enz..
    Maar volgens mij is er voldoende animo van elke modelbouw tak aanwezig op dit forum om er uiteindelijk toch een eerlijke strijd van te maken.
    Nou daar ben ik niet zo zeker van hoor, als ik mezelf na ga en ik zie een prachtig model van een vliegding dan wil ik daar best mijn stem op uit brengen ook al heb ik totaal niets met vliegdingen

Standaard

De goedkeuring van de forumleiding is positief zodat we kunnen starten met het model van de maand.
    Hier komende de aangeleverde foto's te staan http://www.modelbouwen.be/threads/13...n-de-maand-MEI en laten we met z'n allen hier een goed lopend en leuk topic van maken.

Standaard

Super initiatief Ron nu hopen dat er genoeg modellen worden afgewerkt...

Standaard

Zeer mooi initiatief...altijd leuk , trouwens leden genoeg om wat diversitieit aan modellen in de dienen..!

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

leuk initiatief Ron,

Ik heb je mijn foto's doorgestuurd.

groetjes,

Yannick

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    En ons eerste model is een feit de Merc van Scalecruiser.
    dank je wel Ron,ik zie juist dat ik 2 dezelfde fotos doorgestuurd heb.Kan ik dit nog aanpassen?

Standaard

Ik pas het wel aan als je even een andere foto door geef

Standaard

Lijkt me leuk of totaal niet interessant
    op welk van de twee vragen antwoord je nu ja? ;-), grapje Pol... euh Ron, lijkt me wel een interessant gegeven. Kunnen er ook modellen aan meedoen die zonder verslag gebouwd zijn? In mijn geval kom ik momenteel bijna niet aan bouwen toe, laat staan een verslag te posten...

Standaard

Ook net men stem uitgebracht ben echt benieuwd naar de inschrijvingen 😉. ..

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten