Hoofdsponsor

Model of the month /vragen en slowchat

Lijkt me leuk of totaal niet interessant


  • Totaal aantal stemmers
    27
  • Opiniepeiling gesloten .
leuk initiatief Ron,

Ik heb je mijn foto's doorgestuurd.

groetjes,

Yannick
 
Ik pas het wel aan als je even een andere foto door geef ;)
 
[h=2]Lijkt me leuk of totaal niet interessant
[/h]

op welk van de twee vragen antwoord je nu ja? ;-), grapje Pol... euh Ron, lijkt me wel een interessant gegeven. Kunnen er ook modellen aan meedoen die zonder verslag gebouwd zijn? In mijn geval kom ik momenteel bijna niet aan bouwen toe, laat staan een verslag te posten...
 
Ook net men stem uitgebracht ben echt benieuwd naar de inschrijvingen 😉. ..
 
Net eens de modellen van de maand mei bekeken, beetje moeilijk kiezen. Het zijn allemaal auto's maar verschillende types en ik betrap mezelf er op dat ik kies volgens het type auto dat m'n voorkeur heeft en niet zozeer volgens de afwerking. Niet echt een objectieve keuze dus.
 
Stem je niet dan is het probleem ook opgelost toch?
 
Binnenkort kunnen we voor de eerste keer een model van de maand stemmen :))
Ik kijk er al naar uit en ben benieuwd wie de eer zal winnen, het zijn allen prachtige inzendingen...
 
Ik zal zelf stemmen op het model dat naar mijn idee het beste is gelukt, dus zonder te kijken naar wat me het meeste aanspreekt, welke modelbouwer ik het meeste mag of welk onderwerp ik het interessantst vind. Mijn beoordelingscriterium is dus eenvoudigweg: kwaliteit.

En zo kan ieder z'n eigen criterium hanteren. Uiteindelijk krijg je dan een mooie mix denk ik, en dus als het goed is 'het beste model'.
 
Idem voor mij, maar ik ga ook eens een kijkje nemen in het topic, zodat een mooi topic ook een pluspunt kan zijn ;)
 
Het stem topic is geopend voor het geval dat dit nog niet was opgevallen ;) en u heb zeven dagen de tijd om uw stem uit te brengen.

Voor de maand juni kun u weer foto's via een PB aanleveren (maximaal vier stuks)
 
Ik zal zelf stemmen op het model dat naar mijn idee het beste is gelukt, dus zonder te kijken naar wat me het meeste aanspreekt, welke modelbouwer ik het meeste mag of welk onderwerp ik het interessantst vind. Mijn beoordelingscriterium is dus eenvoudigweg: kwaliteit.

En zo kan ieder z'n eigen criterium hanteren. Uiteindelijk krijg je dan een mooie mix denk ik, en dus als het goed is 'het beste model'.

Inderdaad Roy volledig mee eens,
Ik heb natuurlijk een voorkeur van model, bv ik vind die auto veel mooier dan een tank die mij niet aanspreekt.
maar ik denk dat het ''belangrijk is alvorens een stem uit te brengen toch ook eens de bouw/built te lezen''
uit respect voor de modelbouwer en het werk dat hij er heeft ingestoken en de manier waarop.

Ik ga niet stemmen op wat ik het mooiste vind ,
maar op diegene waar ik het meeste .. zeg maar bewondering respect voor heb vanwege die specefieke bouw.

ieder voor zich maar dat is mijn mening van hoe je stemt.
 
Dat is de juiste instelling Guy.
 
Ik heb weer een nieuwe topic geopend voor het model van de maand.
Deze gaat het over twee maanden gezien dat er veel mensen genieten van hun wel verdiende vakantie.

Graag foto`s via PB bij mij aanleveren, maximaal vier foto`s.
 
Nog even onder de aandacht brengen dat we nog een model van de maand(en) hebben :) want 3 modellen is wel magertjes.
 
Er is nog niets af bij mij en het zal nog een tijdje duren. Dus helaas geen inschrijving voor mij deze keer.
 
Da's een beetje te weinig om nog een model af te krijgen…'t zal voor een andere keer zijn voor mij.
 
Nog even onder de aandacht brengen dat we nog een model van de maand(en) hebben :) want 4 modellen is wel magertjes.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan