Hoofdsponsor

1/87 Magirus Deutz Brandweerwagen (Wiking)

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.020
Omdat ik pas op 2mei terug een kit ga starten (wegens een afspraak met de andere admins...), en er geen tijd genoeg is om een nieuwe kit te starten/af te werken tegen dan, heb ik een tussendoortje gekozen :))
Het betreft een brandweerwagen uit mijn verzameling 1/87 (H0).
Het enige wat er aan deze wagen moest gebeuren is een laagje verf geven en een pin wash.
Dit is het resultaat:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo, terug ééntje dat klaar is :)
 
Nou ik zie vooruit naar het bouwverslag.

Mooie vooruitgang.

Ga je nog een pinwash doen?

Mooie pinwash, de lijnen komen goed naar voren zo.

Knap eindresultaat. :D
 
:laugh:
Dit was zowat in een uurtje gedaan (zonder droogtijd van de verf), dus had ik echt geen tijd (zin) om foto's te nemen.. :nowink:
Volgend tussendoortje misschien wel??

Bedankt voor de bloemen ;)
 
Knap op deze kleine schaal ,de lijntjes komt mooi tot z'n recht.

Geef je de ladder bovenaan nog een beurt?
Zien er héél nieuw uit, wat zeker niet geval is bij de brandweer. Misschien ook nog een antenne, zijn tips hé , de bouwer beslist. In ieder geval een frisse verschijning :)
 
Merci :)

De ladders moeten eigenlijk nog vervangen worden, dit zijn niet de originele (die heb ik niet :nowink: )
En bij de brandweer zorgen ze wel voor hun materiaal hoor, ken geen enkele dienst waar ze zo hun wagenpark onderhouden ;)
Verder ga ik deze niet updaten, hij heeft al waarde voor verzamelaars zo...
 
Na wat rommelen tussen mijn andere (nog te bewerken) brandweerwagens, kwam ik een zelfde model tegen, nog intact.
Heb ze dan maar eens samen op de gevoelige plaat vastgelegd, zodat jullie toch een idee hebben van het verschil ;)

attachment.jpg

attachment.jpg

Intussen aan een ander brandweerwagen model bezig, maar daar ga ik een klein (bouw-)verslag van maken ;)
 
Inderdaad de achterste wagen is een stuk mooier LOL
 
Hey,

Indd, wat een verschil. Ben benieuwd naar je verslag van die andere wagen.... :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan