Hoofdsponsor

1/24 Opel Blitz Tankwagen. [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Ziet er goed uit Bart.
 
de bougiekabels zitten er op, na mijn doen vind ik het goed gelukt, het oranje moet ik nog bijwerken.

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
de motor is zover klaar.

attachment.php


attachment.php


attachment.php


nu ga ik verder met de ophanging.
 
Ziet er goed uit Bart.
Ik zou enkel de volgende keer iets dunner zoeken om de bougiekoppen mee te maken.
 
bedankt voor de leuke reactie's.

jelle, ik had de doppen een beetje moeten afronden, weer een tip voor de volgende.
 
velgen in primer en zwart gespoten en de schijven en knalpijp alminium gespoten.

attachment.php


attachment.php
 
Vandaag een beetje verder gegaan met de opel blitz, moeren geschilderd, gaatje geboord in de uitlaat is echter zo en aandrijfas koppelingen zwart geschilderd en de banden in de primer gespoten ( plasric ).

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
hoi jelle, heb de banden zwart gespoten en met de velgen in elkaar gelijmd.
 
Dat gaat voorspoedig Bart!

Ga je de brandblusinstallatie achteraan ook bouwen of komt er iets anders op?
 
hoi roy, bedankt, die wil ik er wel op doen maar niet die in de doos zit, de slangenrol zijn 2 delen, ik wil eigenlijk dat zelf maken met een slang.
 
Ik zal ook moeten gaan snijden, de motorkappen gaan niet open en vindt dat de motor moet kunnen zien, zal een heel karwei worden omdat iedere kant de motorkap in 2 delen aan elkaar open moet dus 2x scharnieren aan iedere kant.
 
mooi projectje tot hiertoe nog knap ook nog gedaan
Marc
 
Ik zal ook moeten gaan snijden, de motorkappen gaan niet open en vindt dat de motor moet kunnen zien, zal een heel karwei worden omdat iedere kant de motorkap in 2 delen aan elkaar open moet dus 2x scharnieren aan iedere kant.

Als je relatief snel scharniertjes wilt maken, kijk dan eens naar dit topic en dan onder het kopje "howto: scharniertjes maken". Misschien kun je er iets mee..
 
hoi marc en roy, bedankt voor de leuke reacties en zeker voor de tip, kan ik zeker wat met doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan