Hoofdsponsor

1/48 F-8E Crusader(FN) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's jammer :s Het zijn gekke beesten hé ? Onze katten komen ook regelmatig eens op mijn hobbykamer "kijken", maar tot nu toe hebben ze nog niks om gestoten, omdat ze niet op de werktafel kunnen springen, die ligt namelijk vol met rommel. Dat is een voordeel van mijn manier van bouwen, mijn werktafel is altijd een stort, ik moet soms zelfs zoeken naat een plaatsje om een potje verf te kunnen neerzetten :s

Hopelijk valt de schade mee, ben benieuwd naar de foto's.

Groeten, Pascal
 
Inderdaad rare beesten die katten.
Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat hij men refeuling probe verloren heeft gedaan.

Dus hierbij de voorlopige eind fotos van de crusader volledig klaar op de refeuling probe na natuurlijk.
1_DSC_0097.jpg

1_DSC_0096.jpg

1_DSC_0095.jpg

1_DSC_0094.jpg

1_DSC_0093.jpg

1_DSC_0092.jpg

1_DSC_0091.jpg

Zo nu deze afgewerkt is tot ik het onderdeel terug gevonden heb en ik nog moet wachten op die decal van men viper.
Ga ik een nieuwe doos beginnen.
Deze keer wordt het een heli.

Allemaal bedankt voor het kijken en de intresse.

Mvg Mark(ske)
 
Prachtige Crusader Mark Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus

Het schilderwerk en de verwering zien er heel mooi uit. Misschien kan je nog wat daglicht-foto's maken met een witte of grijze achtergrond ? Deze beauty verdiend dat wel :k

Puik werk, ben benieuwd naar het volgende model.

Groeten, Pascal
 
Hoi Mark,

't Is wel een knappe kist geworden hoor!

Persoonlijk had ik een ietsje meer verwering aan de wielpoten/ velgen/ wieldeuren gedaan, maar dat is natuurlijk mijn smaak, hé? :k

Mooi afgewerkt, er valt niets op aan te merken.

Nu nog hopen dat de probe terecht komt. cute


Ben al benieuwd naar de wentelwiek. B:




Droop
 
Hé Droop door die wielbakken en de velgen ga ik nog een wash geven hoor.
Steekt inderdaad een beetje te hard af zo.

Mark
 
Ziet er mooi uit Applaus
Zeer goed gespoten, de kleuren zijn mooi en de decals zijn toch ook redelijk goed mark, de silvering is toch niet zo goed te zien op deze foto's hoor, dus zal het al bij al wel meevallen.

Prachtige kist om bij uw collectie te plaatsen, proficiat :k
 
Mark,proficiat man........dit is een héél mooi vliegtuig geworden .....heel veel tijd en geduld in gestoken..en dat zie je aan het resultaat...mooi model ,mooi gespoten en de decals ...vind ik wel mooi.........

ApplausApplausApplaus
 
Mooi, mooi, mooi.
Eigenlijk wel een beetje jammer dat hij af is, want dit betekend het einde van een bouwverslag dat boeiend en leerrijk om volgen was.
Anderzijds kijk ik als helifreak al uit naar het verslag van je heliproject.
Wees maar zeker dat we dat hier heel secuur zullen volgen...

Heligroeten,

Nick
 
Door omstandigheden, niet alles kunnen lezen. Maar je schreef een voorlopig einde. Wat ga je nog doen dan. Het resultaat is al mooi in mijn ogen. En niet echt te verbeteren.

Wat meer plaatjes zou erg leuk zijn. :k
 
Het voorlopige einde bedoel ik mee dat ik men refeuling probe kwijt ben als ik deze terug vindt wordt hij geplaatst en is hij echt af.

Ik ga kijken om betere fotos te maken vandaag.

Mark
 
Mark,

die refueling probe kan je toch scratchen denk ik,dan is het model af.
Het is toch maar een "buis met een knik in" , eigelijk relatief simpele constructie of ben ik verkeerd?

Grts

Johan
 
@singha
Inderdaad het is gewoon een buis maar het is de kop van de buis die het probleem gaat geven ik ga het nog even bekijken.

Maar er komen nog fotos van.

Mark
 
Heel mooi beestje geworden...Jammer van de refuelling probe...Heb je toevallig geen reserve meer liggen van een andere kit ? Kun je eventueel gaan scratchen dan ?

Hoe dan ook, zeer mooi geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan