Hoofdsponsor

De "My Photo"-knop hapert?

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
4.278
Ik heb het nu al een paar keer meegemaakt dat de knop om foto's te plaatsen na een paar keer niet meer meewil. Dan helpt het alleen als ik alles kopieer en in een nieuwe reactie plak. Heeft er nog iemand dit voorgehad? Ik gebruik Google Chrome op een Windows 8.
 
Welke knop bedoel je precies?
Ik gebruik ook google chroom met win7.
En heb zelf nog geen problemen gehad.
 
De knop geïntegreerd onder het tekstinvoerveld, waarmee je links van foto's invoert in de tekst. Soms verbindt de knop opeens niet meer door met het keuzemenu, waardoor je geen plaatjes meer kan toevoegen in je tekst.
 
Normaal hoef je hier maar 1 maal op te klikken en het venster blijft dan open staan.
Je kan dan zoveel foto's in je bericht plaatsen als je wil.
 
Ik gebruikte het nu al een aantal maanden probleemloos door het weg te klikken als ik een stuk tekst wilde tussenvoegen. Het is pas sinds deze week dat dit problemen gaf.
 
Misschien is het een optie om eerst alle foto's te kiezen en dan de tekst er bij te zetten?
Zou niet weten wat het probleem zou kunnen zijn.
 
Gekend probleem met chrome. De foto app werkt met flash en chrome in combinatie met win8 durft al eens problemen opleveren. Probeer even of je dit probleem ook hebt met een andere browser.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan