Hoofdsponsor

1/32 P-38 J/L Lightning [done]

Lieftste modlebouwvrienden,

De zin om te modelbouwen is bij mij helelmaal verdwenen voor het ogenblik. Mijn kop is leeg of is hij mischien ook overvol. Sinds vorige donderdag heeft mijn vrouw mij verlaten voor één van mijn modelbouwkenissen.nl Luk Sturm ofte Sturmtiger.

Ik zag er zo naar uit om op 1 maart naar Willebroek te gaan maar nu ben ik er een beetje bang voor want wie ga ik daar tegenkomen. ik hoop dat ik snel door deze moeilijke periode door geraak.

Sorry dat ik hier mijn ei moet kwijtgeraken maar ik zit met heel veel verdriet.

Hoop op enige steun van jullie ,

Groetjes

Jean-Marie
 
Jean-Marie, woorden schieten hier haast te kort. Het enige wat je kunt doen is wachten en werken om een beetje je aandacht af te leiden. Intussen kom je er ook wel achter hoe serieus het is met Sturm.

Als het met mijn relatie vroeger misliep, sprong ik altijd uit de band. De laatste keer boekte ik diezelfde dag bijv. een viertal dagen Barcelona in een mooi hotel. Ongeveer 6 uur nadat het uitging, zat ik in het vliegtuig.

Naar de discotheek aan het eind van de Rambla en aanpappen met andere dames, de Sagrada Familia bekijken, naar een pretpark (Porta Aventura) en gewoon een paar dagen de zinnen verzetten, deden mij erg goed. Lekker alleen. En zo heeft ieder z'n eigen methode om over dingen heen te komen.

Wat in elk geval niet lijkt te werken, is thuis zitten morren. Hoe meer je met iets anders bezig bent, des te eerder kom je hier overheen lijkt me. Dit alles geabstraheerd van je persoonlijke situatie, die ik natuurlijk niet ken.

Sterkte en veel succes!
 
Oei Jean ik ken het ,zelf meegemaakt en er door gekomen,veel sterkte vriend,wens ik niemand toe zoiets.
 
Hoofd niet laten hangen, ook al lijkt alles zwarter dan het is.
Indien je hier steun zoekt, dan zal je deze hier zeker krijgen, zonder meer.
Start desnoods een apart topic waar je met anderen kan/wil praten over je verdriet en je situatie.
Jeanke, blijven doorgaan hé makker...
 
Oei Jeanke, dat is niet goed om te horen man.

Neem je tijd en zet eerst eens alles op een rijtje alvorens je met de hobby verder doet alhoewel eens kunnen wegvluchten in onze modelbouwwereld toch therapeutisch kan werken. Maar neem je tijd, de hobby en het forum lopen niet weg.
In ieder geval veel sterkte gewenst.

Erwin
 
Erg om te horen wat je is overkomen Jeanke,het vergt tijd en moed om door deze periode door te komen!
Begrijpelijk dat je hoofd er niet naar staat om te bouwen,neem tijd voor jezelf maar wees niet te hard voor jezelf...tijd heelt immers wonden maar kan ze niet doen vergeten,dat moet je zelf doen...
Alvast veel sterkte en moge er terug gauw mooiere momenten voor je aanbreken..
Heb in het zelfde schuitje gezeten maat..Kop op!!!!!

Grtz yves,
 
Pffff ,erg voor u Jeanke ,zo'n nieuws te vernemen.................veel sterkte in de moeilijke periode!

Neem zeker alle tijd om alles op een rijtje te zetten, maar laat zeker het hoofd niet hangen, nogmaals sterkte vriend!
 
Sterkte...
en dan nog met een kennis :( ik hoop dat je snel je leven terug op de rails hebt..
en zeker niet thuisbljven, als je naar de beurs wil gaan, moet je dat doen. En moest je hem tegenkomen, gewoon ontwijken & negeren
 
Veel sterke in deze donkere periode.
Heb het zelf ook meegemaakt (11 jaar geleden) en ben nu gelukkiger dan ik daarvoor ooit geweest ben.
 
Bedankt mannen voor de vele steunbetuigingen. Dat heeft mij heel goed gedaan.

JM
 
Heb het hier nooit verteld maar heb het twee jaar gelden ook mee gemaakt,achteraf bekeken ben ik mijn ex echt dankbaar dat ze is door gegaan want anders had ik nooit het geluk tegengekomen dat ik k nu heb;) soms denk je dat het beste uit je leven is verdwenen maar het beste is nu in mijn leven....:D
Dol gelukkig met mijn vrouwtje en de kidz en zooo verliefd...;)
Nog heel veel sterkte maar er is altijd licht aan het einde van de donkere tunnel. ..
 
Hey,

Indd, sterkte in deze moeilijke periode. Ook ik heb dit moeten meemaken met mijn eerste vrouw. Een ook met een toenmalige vriend....
Laat je niet doen en zoek je een weg, zoals hier aal aangehaald, op reis gaan, eens stevig doorwerken, modelbouwen.... , je ziet maar waarin je zelf goesting hebt.
Momenteel heel gelukkig met ons tweede vrouwke die blij is dat ik modelbouwer ben - altijd thuis he... :)
Na regen komt zonneschijn, ook al zie je het momenteel niet door de donkere wolken...
 
Hallo iedereen,

Het is nu 2 jaar geleden dat ik hier nog eens iets gepost heb maar ik heb mijn leven nu terug op de rails. Je kan hierboven lezen wat er 2 jaar geleden gebeurd is.

Maar ondertussen is er wel iets fantastisch gebeurd en ik wil dat met jullie delen. In de jaren 70 toen ik nog op school zat had ik een pennevriendin uit Canada. We hebben elkaar brieven geschreven gedurende een tiental jaren. Verleden jaar heeft ze mij op Facebook terug gevonden en we zijn beginnen chatten. Van het één kwam het ander en ze is bij mij op vakantie geweest in juni 2016. Ik ben dan in september 2016 naar Canada op vakantie geweest en was stapelverliefd. Toen heeft mijn Canadese vriendin besloten om alles achter te laten (haar werk, haar appartement, haar familie en vrienden) en definitief naar België te komen. Eind oktober is dat dan ook gebeurd. In februari zijn we getrouwd en ze is nu definitief in België.

Na al de papierwinkel om mijn vriendin naar hier te krijgen heb ik nu terug een beetje tijd en zin om terug te modelbouwen. Sinds een week heb ik nu dit project voltooid en ik dacht ik ga mij eens inschrijven in de wedstrijd van Waver en tot mijn verbazing heb ik een zilveren medaille gehaald in de categorie 1:32 vliegtuigen. Had nog een ander toestel ingeschreven (Avenger zie vorig topic) en heb eveneens zilver behaald.

Ben helemaal terug en vol met ideëen voor nieuwe creaties.

Hieronder een paar foto's,

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Groetjes
 
Dikke proficiat met je behaalde plakken Jeanke! Die krijgen een ere plaatsje thuis zeker? :D
 
Dikke proficiat en welkom terug.
 
Geweldig mooi model en proficiat met de verdiende prijzen! Wat een mooi verhaal dat je vriendin hebt terug gevonden en nu bent getrouwd, alsnog gefeliciteerd!
Ben erg benieuwd naar je toekomstige projecten.
Groet Ronald
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan