Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw p-51b mustang 1:72 [DONE]

Flink gedaan hoor.
Echtgenote zeker in de waan laten dat de stapel zal minderen. Met een zoon die echter ook modelbouw doet denk ik eerder dat ge ne keer vlugger naar de winkel zal moeten gaan om een doosken "passend voor de leeftijd" mee te brengen. Staat niet bij wiens leeftijd he.
 
Zeer mooi afgewerkt..... je hebt duidelijk de smaak te pakken Applaus
 
Mooi resultaat.
U papa zal wel fier zijn.
 
knap hoor en dit op 2 dagen toen kreeg ik nog geen doosje open in 2 dagen ;)
 
Knappe Mustang geworden, chapeau.
 
Hoi Krutje (grappige nickname :laugh:) mooie Mustang heb je gemaakt jongeman !
Daar kan je pa nog wat van leren ;)

ook voor jou dus :

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
 
Schitterend werk afgeleverd..well done..!!

Grtz yves,
 
:laugh: Mijn vrouw denkt nu dat mijn voorraad vlugger zal minderen :nowink:...

:D

De jeugd heeft de toekomst! Vroeger bouwde ik, als jochie van een jaar of 10, ook mijn eerste kits. Die zagen eruit zoals je het uitspreekt: kitsch. Weliswaar ook snel, maar zonder enige kwaliteit. Als ik naar jouw werk kijk, sta ik echt met gefronste wenkbrauwen te kijken. Binnen zo'n korte tijd, met (denkbaar) zo weinig ervaring zulk een model afkrijgen. Erg goed. Natuurlijk heb je de juiste leermeester in huis, maar dan nog.. je moet het toch zelf doen.

Van mij krijg je dus het grootste respect en dit is een model om te koesteren. Over 5 jaar, als je bezig bent met photo etch en andere detailneuzelingen die je later niet meer terug ziet, zul je je nog nauwelijks kunnen voorstellen dat je dit in twee dagen hebt kunnen bouwen. Knap!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan