Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW Type 82E Staff car [DONE]

Hey ,

Yep, Xavier, nu mag je rusten, je zet hier wel een mooie prestatie neer met deze, en dan nog in vignette, knap jong ;)
 
Beyond, na een tegenslag bij het begin van de groepsbouw, koos je dan voor dit model, en je bent er stevig tegenaan gegaan en het resultaat mag er zeker zijn en je model geslaagd genoemd worden ,btw leuk en origineel ondergrondje waar het model op staat ;) Applaus
 
Hij is netjes geworden en een leuke setting met die poster ernaast :)
 
Mooi resultaat Beyond.
En nog een mooi ondergrondje er bij.
 
Mooi resultaat en een goed idee met de poster ernaast

Peter
 
Dank u heren voor de complimentjes :)

Het postertje is te danken aan Ron ;)
 
Heel mooi geworden, Beyond. Leuk idee met het dio.
 
Das een toffe Käfer geworden ! en de presentatie is helemaal toppie, errug leuk :D

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
 
Mooi mooi...knappe prestatie neergezet makker..!!

Grtz yves
 
Mooiste foto die ik hier van gezien heb is dat er een op een Sd. Kfz.250 gezet was (als camouflage).

Huh? 's even denken hoe dat er dan uitgezien moet hebben... nou ja we kunnen het tijdens de forummeeting misschien wel uitproberen :D O nee, de schalen verschillen, jammer ;)

Genieten is wat ik doe van dit weekend en van het bouwen :)

En ik had deze marathon voor geen geld willen missen

Ik heb de indruk dat dat voor bijna alle deelnemers wel gold; voor mij in elk geval wel! Top hoe we met z'n allen zo vlijtig bezig zijn geweest!

Je hebt een mooie opvolger gevonden voor de Junkers. Hoewel ik het jammer vind dat je dat toestel niet hebt kunnen afronden, vind ik zo'n Kever in militaire uitvoering, die je niet zo vaak ziet, ook zeker de moeite waard en misschien nog wel bijzonderder.

Het eindresultaat vind ik gewoonweg indrukwekkend. Niet alleen het geheel, maar ook de keuze van ZEER lichte maar toch duidelijk als zodanig herkenbare verwering. Vaak wordt verwering overdone uitgevoerd, bij deze zeker niet. Hier een beetje roest (bij het bovenste scharnier van de rechterdeur zie ik er een, bij het onderste heb je dat -slim- weggelaten), een mooie laag stof eroverheen (mét uitsparing voor de ruitenwissers), een net iets andere kleur velgen... afbladdering van het embleem op de linker deur... uitermate knap en dan vooral in de schaal 1/48.

En dat alles binnen, wat was het, anderhalve dag? MET een mooie ondergrond? Geweldig...
 
@ Roy, dat ziet er zo uit: http://www.militarymodelling.com/forums/postings.asp?th=44651

De bedoeling was waarschijnlijk de Geallieerden laten denken dat er een onschuldige Kubelwagen reed en geen pantserwagen, of ze probeerden hem mee te nemen naar Duitsland. In dit topic wordt gemeld dat het om een Fiat 508 gaat, in het boek waar ik het inzag werd gemeld dat het om een Kever ging.
Ik begin nu dus ook te twijfelen.

Peter
(Sorry voor het lenen van je topic Beyond)
 
Het is inderdaad geen kever (te zien aan het rooster tussen de soldaat zijn benen)
Welk voertuig het dan wel is weet ik niet, ben geen zo'n kenner op dat gebied :nowink:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan