Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW Type 82E Staff car [DONE]

Alle onderdelen zitten nog in de doos, meer zelfs, heb enkele extra onderdelen die ik niet niet nodig heb :8

En ik had deze marathon voor geen geld willen missen :))

@Swa: Merci :)

Momenteel staat hij te drogen van de AB beurt.
Straks nog een filter er over gieten ;)
 
Het gaat vlot zo te zien Beyond,ook veel succes man ;) Het word een mooi model ,zeker weten.
 
Laatst bewerkt:
Nooit geweten at er planken in de Kever zaten?
Maar goed bezig
 
Nooit geweten at er planken in de Kever zaten?

Dit komt omdat deze versie op het chassis van de Kübelwagen gebouwd is ;)

Zover ben ik gisteren geraakt:
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu nog wat gaan verder werken si ;)
 
Heel mooi Beyond, ga zo voort. Gaat helemaal goed komen.
 
Bedankt :)

Zopas nog een ondergrondje gemaakt, nu nog iets gaan afprinten voor er bij.
Ben er bijna, zowat op 90% van de afwerking schat ik.
De laatste loodjes zijn voor straks :)
 
En is hij klaar?

INDERDAAD :) Hij is klaar (denk ik toch :8 )
Ik ga het laten bij wat het is, wellicht dat ik nog wel iets verder zou kunnen werken, maar een barstende koppijn verhinderd mij om nog op een deftige manier verder te werken, en het feit dat ik wel tevreden ben met het resultaat is voor mij genoeg om er een eind aan te maken.
Bij deze dus...

De eindfoto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Wie wil weten wat ik allemaal heb gebruikt om tot dit resultaat te komen kan even op volgende foto kijken, 95% van de gebruikte materialen lagen op de werktafel :laugh: (intussen wel terug opgeruimd :)) )

attachment.jpg

Tot slot, dit was een memorabel forum-weekend. Ongelooflijk hoe leuk het is om op zo een manier met de forum-vrienden samen aan een bouw te werken, ook al is het elk zijn eigen bouw. Zeker voor herhaling vatbaar (maar dan wel zonder hoofdpijn :8 )
Het eindwerkje zal op de ledendag meegebracht worden om in levende lijve te bezichtigen.

Nog veel "courage" aan diegenen die nog bezig zijn aan hun model, nog zo'n 5u te gaan ;)

Nu een welverdiende rustpauze inlassen, tot binnenkort :wavey:
 
Prachtig gedaan Beyond en idd een rustpauze is hier welkom ;)
 
weer een pracht van een model . ik ben reuze benieuwt om de moddellen in levende lijve te zien
 
Beyond met deze prachtige kit heb je een hels werk afgeleverd...op zo een korte tijd....als je dit bouwt op een rustige manier zou je er nog veel aan kunnen doen...echt top man;);););)
 
Knap resultaat man en dan zeggen dat je met een enorme tegenslag de vrijdag gestart bent.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan