Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1/16 Obersturmbannführer Joachim Peiper [DONE]

heel netjes swa gaat een top figuur worden.
 
Zeer mooi schilderwerk swa de ogen zijn subliem goed gedaan ook de handen zijn meer dan geslaagd...
 
Voor het geval jullie denken dat we in slaap gevallen zijn hierbij een teken van leven.:D Inmiddels alle ledematen samengevoegd en de laatste hand aan het leggen van de afwerking en het diotje. Ook nog een naamplaatje gemaakt, niets fancy maar volgens mij maakt dit het compleet.

PICT1091.jpg

Hopelijk straks de eind foto's, maar nog even aan de gang! Laterrrr....
 
je weet de spanning wel op te drijven swa .

het voetstukje ziet er goed uit ,kan niet wachten om te zien wat er boven op komt staan
 
Mannen, klein drama (denk dat het voor mij nu de 13de is) want een lamp kapot van de fotostudio en helaas geen vervanging meer.:tongue: Dus heb moeten improviseren en foto's geschoten aan de werktafel. Dat ik hier niet tevreden mee ben moge duidelijk zijn. Echter de regels gebieden mij rond 22.00uur eindfoto's te plaatsen. Ik hoop enkel dat ik morgen nog andere bij mag plaatsen, die ik bij daglicht heb genomen. Anders zullen we het hier mee moeten doen, zou jammer zijn gezien het detailverlies. ;)

Plaatjes kijken:

PICT1105.jpg

PICT1106.jpg

PICT1107.jpg

PICT1108.jpg

PICT1110.jpg

PICT1113.jpg
Hier heb ik vorst in de ochtend proberen te creëren, bevroren grond, planten en ijs op een 'oud' bandenspoor.

PICT1115.jpg

PICT1118.jpg

Hopelijk vinden jullie het ergens op trekken? Zelf ben ik best tevreden met het resultaat gezien het eerste keer voor me was van een figuur op deze schaal. Voor mij was het dan ook een zeer leerzaam weekendje. Het meedoen aan deze weekendbuild was zeker ook leuk om mee te maken, alleen zal ik dadelijk de wederhelft ook nog wat aandacht moeten geven. Want dat is er denk ik net als bij jullie er bij ingeschoten.

Probeer vanavond nog van al de andere pareltjes te genieten. Ga eerst mijn ontplofte werktafel opruimen!:D

P.S. Moet ik de build zelf op [DONE] zetten? Alleen ik weet niet hoe!:wacko:
 
Mooi eindresultaat.
En het is geen probleem om morgen foto's te plaatsen bij daglicht.
 
heel mooi swa de foto s kunnen morgen ook nog wel ik zit met een zelvde probleem nu ik net nog heb moeten aanpassen .
erg mooi figuur hoor
 
Prachtig resultaat Swa.
De eindfoto's zijn in feite bedoeld als "bewijs" dat je model is afgewerkt (hier duidelijk bewezen ;) ), je mag morgen gerust nog andere foto's posten hoor, geen enkel probleem ;)
Proficiat voor het behalen van de eindmeet
Applaus Applaus

PS, Done kan je niet zelf veranderen, maar is intussen gedaan ;)
 
Ziet er goed uit, ben benieuwd naar de foto's bij daglicht.
Als WWII panzergek keek ik zeker uit naar het resultaat van deze ACE.
ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
 
Mannen, bedankt voor de complimenten. Morgen meer!:8
 
Gefeliciteerd Swa ! ziet er zo al goed uit, zal met daglichtpix NOG meer genieten worden..:8

Applaus Applaus Applaus Applaus Applaus
 
Ferm gedaan...Swa ....nen dikke proficiat makker..!!!

grtz yves,
 
Thanks mannen! En belofte maakt schuld, hier de eindpics. :P

PICT10703.jpg

PICT10693.jpg

PICT10712.jpg

PICT10672.jpg

PICT10682.jpg

PICT10692.jpg

PICT10662.jpg

PICT10702.jpg

Mijn werkblad ook weer schoon, zelfs ik kreeg er op den duur jeuk van op niet nader te definiëren plaatsen. :D:D Want op het eind zat ik nog te werken op 10cm2 denk ik.:wacko:

Voor mezelf vond ik het wel leuk om een keer aan zo'n build-off mee te doen. Enerzijds voor de fun en om te kijken of ik een figuur een beetje representatief zou neer kunnen zetten, anderzijds om te kijken in hoeveel tijd je iets kunt realiseren. Op de eerste vraag kan ik antwoorden dat een buste of figuur zijn weg nog wel naar mijn werkblad zal vinden op een grotere schaal. Qua tijd is bij mij de teller blijven steken op 6,5 (vr) + 12 (za) + 5 (zo) = 23,5 uur effectief bouwen. Een unicum in mijn builds, omdat ik van nature een trage bouwer ben.
 
Laatst bewerkt:
prachtig swa, mooi resultaat geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan