Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1/72 Arado ar 196 A-2 [DONE]

Heel origineel maar erg leuk om zien,proficiat het is zeer geslaagd Ron.
 
Origineel concept.
Prachtig gedaan.
 
Prachtig gewoon geweldig , hoe dat ge er op komt en ???? En dat kan alleen maar van jou komen goed gedaan ik zou het niet kunnen het idee alleen al TOF TOF
Marc
 
Ziet er echt zalig uit! Geweldig resultaat, proficiat! ;)
 
Hey,

Indd, origineel en prachtige afwerking.
Daar moet je in meedoen in één of andere wedstrijd, humorprijs zeker in de wacht. :)
 
Bedankt mannen voor het volgen van deze 50 uur madnes :)
 
Dit is zeer knap gevonden..origineel zonder twijfel en mooi en..lekker eindresultaat..!

grtz yves,
 
Zeker en vast origineel en knap gemaakt:laugh:

Grtz.

Luc8)
 
Nou dat model heb je mooi de soep in gewerkt... :D

ik moest toch wel erg lachen toen ik de eindfoto's zag. Heerlijk gevalletje humor-vindingrijkheid combo. Daarbij heb je het model ook nog eens leuk afgewerkt; jammer van de decals... dat is altijd afwachten bij een kit hoe die het zullen doen... maar ik geloof dat je er zonder enige twijfel met de originaliteitsprijs vandaan zult gaan.

Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep (én tussendoor nog te kunnen genieten van de carnavalswagens, te zien aan je foto's ouderwets de ene nog banaler dan de andere :D ), hoewel je het nooit meer gaat doen hoop ik dat je je toch een klein beetje hebt geamuseerd ^^
 
Bedankt mannen voor de reacties.

Roy ik heb me uitstekend vermaakt, wat wil een mens nog meer een beetje bouwen een beetje lachen om de cheerleaders en er tussen uit om een beetje carnaval met een biertje te vieren :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan