Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw uss missouri 1/1200 [DONE]

nee niet echt . mischien had ik het wel plat moeten laten.
 
Zeer geslaagd project(je) :)
Proficiat voor het behalen van de eindmeet :)
Applaus Applaus
 
Dirk dit is een heel mooi resultaat en zeker voor een houtsnuiver....petje af mateke.....dat is klasse;););)
 
De rand zou ik laten,het gebeurd dat dergelijke platte grond opbolt soms en deze randen voorkomen dat eigenlijk wel,mooi resultaat moet ik zeggen op deze tijdspanne.
 
Hey,

Jawade, zo klein en knap gemaakt, goeie man ;)
De opstaande rand is me ook niet onmiddellijk duidelijk, waar is toch zeer goed uitgevoerd :)
 
Mooi resultaat en knap afgewerkt Dirk Applaus
 
Dirk, je zou het scheepje er met kit op kunnen plakken, dan heb je die naad tussen schip en water niet meer. Mooi werk, ik vind ook dat je de rand mag weglaten zodat het beter te zien is.
 
heb nog ff aangepast de rand er af gehaald en het schip in de silicone gestoken

attachment.jpg

attachment.jpg

ik heb helemaal niets van verlichting om savons goede foto s te nemen dus heb ik het ff inde keuken gedaan maar de licht inval is niet schitterend.
 
ik heb me rot ge amuseert maar het was zeker een pittig ding om in 2 dagen af te hebben ben ook erg blij dat het gelukt is

Lijkt me zeker een lastig karwei inderdaad, zeker als je ook nog eens een ondergrond moet maken.

Het eindresultaat ziet er goed uit en je mag trots zijn dat je dit binnen een weekend hebt kunnen klaren.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan