Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw uss missouri 1/1200 [DONE]

Je vliegt er goed in.
Ziet er goed uit.
 
Ziet er idd goed uit op zulk korte tijd,succes nog met deze.
 
het was het kleinste doosje dat ik had liggen en dat ik op 2 dagen klaar kon krijgen, de rest durf ik niet aan beginnen om dat op 2 dagen te maken
 
geschut staat er op

attachment.jpg

de rest zal voor morgen zijn dan ga ik nog een laatste spurtje doen om alles af te krijgen.

mijn planning is redelijk goed verlopen want ik sta nu waar ik wou staan na de eerste dag bouwen 8)
 
Zo Amazone, dit is snel gegaan. Zit er meer dan top uit.
 
Altijd fijn als het plan goed verloopt
 
thx mijn eerste batleship en vind het nog mooi ook ,ook al is het redelijk klein.

als je gewoon bent om 3 masters te maken is dit toch iets helemaal anders maar zeker leuk om te bouwen.
 
Dirk, kan je de pantsergordel vooraan nog wat bijschuren? Daar hangt wat flash aan, zo te zien. Het lijkt sterk op hun 1/575 Missouri, die nogal gedateerd is, maar waarvan je gelukkig de onderwaterromp nu niet overgeërfd hebt.
 
de zijkant moet ik nog wat aan werken steven heb ook gezien dat ze een beetje openstaat in het midden dus daar moet nog wat plamuur tussen en wat geschuurt worden.

ik ken ijgelijk niets van deze shepen en doe maar wat er op de bb staat ook de kleuren komen van de bb dus het kan zijn dat het niet helemaal corekt is tegen over de echte. voor al dat zwarte stuk vooraan twijfel ik hard aan of dat zo wel was
 
Maak je over dat zwart geen zorgen, Dirk.

attachment.jpg

(foto Wikipedia)
 
nee zal ik niet doen.

alles staat er op zelfs de zon :laugh:

attachment.jpg

attachment.jpg

deze namiddag nog camo schilderen decals plakken en vernissen.
+ ondergrond maken

en dan hoop ik voor 20.00 klaar te zijn met deze dame
 
ondergrondje gemaakt , hopelijk is het droog tegen deze avond

attachment.jpg

moet nog wel wat water ( wit ) drybruchen voor de loop van het schip
 
ben klaar alles laten drogen en dan straks de foto s

ik heb me rot ge amuseert maar het was zeker een pittig ding om in 2 dagen af te hebben ben ook erg blij dat het gelukt is
 
Mooi resultaat al hier ,benieuwd naar de eindfoto's.
 
het is mooilijk te zien maar er zitten 6 verschillende soorten grijs op + nog 4 andere kleuren.
 
Mooi !!! volgens mij had je opstaand rand ook weg kunnen laten , of heeft dat een reden ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan