Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1:35 Italeri Opel Maultier [DONE]

Mooie voorbereiding Peter vind ik ook altijd zo leuk,en wat die motorblok betreft daar zal je ongetwijfeld de juiste oplossing wel voor vinden...
 
Mooie voorbereiding Peter vind ik ook altijd zo leuk,en wat die motorblok betreft daar zal je ongetwijfeld de juiste oplossing wel voor vinden...
Danny, ik gebruik gewoon het motorblok uit de kit. Dat eigen gemaakte blokje had ik nog liggen en dacht (als verzamelaar) :
Als ik nu dat lelijke replika gebruik (zie je toch niet) kan ik een mooi compleet Opel Blitz motorblok apart bewaren voor een ander werkstuk.

Ik verzamel namelijk graag motorblokken.... op schaal dan hè ;)
 
Bedankt Peter super_zps0681fd38.gif deze rondloop is alweer nuttig gebleken ook ! toppie :D

Nu zie ik goed de bevestiging voor een bijl op het rechter spatbord.
Dat is iets wat je niet vaak ziet op een Opel Blitz truck, maar juist wel op de Maultier.
Dit detail ga ik dus met of zonder bijl welzeker toevoegen.

Mooie set plaatjes voor m'n digitale verzameling !

Cheerio :D
 
Ziet er strak uit, Peter. Ben benieuwd of het er zondagavond nog zo uitziet? :nowink:
 
Mooie start tafel Peter,lijm mesje vijltjes staan binnen enkele minuten op jou te wachten...
 
(oeps, verkeerd topic)

Succes Peter (en de anderen) ;)
 
Hij gaat lekker :D relaxed bouwen, vooral niet willen haasten, nog 48 uur en 45 min....

Cabine delen zitten in de verf, raampjes er in.
Klokjes in dashboard en bank nog schilderen.

Pookjes en stuur plaatsen, schilderen en dan kan cabine dicht.

attachment.jpg

Later :)
 
Al mooie vooruit gang.
 
Hey :D thanx Camaro !

Mijn koninkrijk voor een Tamiya kit !

OK goed.... gewoon lekker verder prutsen... komt goed

Het dash board geschilderd guerilla stijl met Vallejo
attachment.jpg

Cabine zijkantjes ertegenaan en het dashboard deel er tussen (was heel gehannes) + een stuurwiel erin gestoken.
attachment.jpg

Zo kan men de artistiek bekladderde bank zien... moet eigenlijk zitplooitjes voorstellen...na ja vooruit ;)
attachment.jpg

En dan de cabine die nu dicht zit.
Moest elk deel steeds op 1 punt vastzetten..effe wachten en dan verderop vastlijmen.... past niet zo denderend.
Nu zit de radiatorkap alleen bovenaan op het randje vast.
Koffietijd, kan dat effe harden.
Dan moet ik de cabine bij de spatborden iets samenknijpen om de radiatorkap verder vast te kunnen lijmen :nowink:
Dat ga ik dus zo doen.
Italeri : peston di mare con diablo castafioreeeeeh eh ?! nee hoor geintje :D
Neem je meer tijd kun je veel rustiger elk lullig knelpuntje effenen voor een perfecte zit.....
attachment.jpg

Zo effe koffie met sjekkie... mazzels
O ja... erg leuk om zo bezig te zijn !!!!! ^^:P:laugh:
 
Nice...........Peter vliegt er ook stevig tegen aan ;)

Sterk & netje bezig !
 
Mooie vooruitgang, kudos om zo bezig te zijn met een Italeri-kitje. Ik voel me gezegend met de Tamiya op de werktafel.
 
Zo zo, dit gaat precies goed Peter. En dat voor een niet Tamiya kit, whahah.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan