Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw 1950 Chevrolet 3100 Pickup [DONE]

De minpuntjes dat je daar opsomt zijn op de foto's toch niet zichtbaar hoor, dus mooi weg "gemoffeld" ;)
Nice hoor!!
 
dat is het voordeel van al de minpuntjes aan de onderkant te hebben :D
thanks allebei ;)
ik ga nog eventjes verder doen

12u50 heb ik al aan het model gewerkt (airbrushen + aan de werktafel), dus valt op zich nog mee :D
 
soms kan je niet verlangen dat een model dat op 50 uur gemaakt is er uit ziet als een normaal gebouwde kid waar je wel alle tijt voor neemt.
maar eerlijk als ik ooit een wagen kan maken die er zo uit ziet zou ik al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel tevreden zijn hoor voor mij is het gewoon topie
 
De kleur is spetterend mooi,helemaal mijn ding,succes verder.
 
Goed gedaan Jordi,
ziet er prima uit.
 
Klaar !!!!! :alcoholic:

straks betere eindfoto's...

2w4wrr5.jpg
288wqk5.jpg

in de achterste wielkas nog beetje bijlakken en dan na het eten de officiële eindfotos 8)
 
schitterend man,kleurtje is grandioos :D
 
Prachtige bolide Jordi
Proficiat voor het behalen van de eindmeet :)
Applaus Applaus
 
Jordi....dit is echt toppie...man echt een mooi resultaat...respekt;););)
 
er was nog een sunvisor bij, die ik er graag had opgezet, maar die is mislukt. Mooi kleurtje erop, de steuntjes in kleur. Maar het lijmen wou maar niet lukken :( en door dat lijmen ook nog wat van mijn matrode laklaag beschadigd. Gelukkig is het kleurtje redelijk makkelijk bij te werken.. als je het weet, zie je het direct :)
 
Hey,

Indd, mooie uitvoering, maar ik verkies ook de originele versie.
In deze korte tijdspanne heb je toch wel een knappe prestatie geleverd ;)
 
eindfoto's...

o8avsh.jpg
fmkhnn.jpg
2i7mx38.jpg
j9ncie.jpg
2uggn0k.jpg
212s3gj.jpg
10puj50.jpg
ic1s1y.jpg
28hpeec.jpg
29xiwdg.jpg
w2difa.jpg
200eft0.jpg

ka4gnn.jpg
szk7zr.jpg


Het was een leuke ervaring.. toch ff zitten stressen door die verlaging en die velgen :(
maar al bij al ben ik tevreden, ik denk dat dit zelfs één van mijn mooiere builds is :)

wat heb ik gedaan wat niet op het plan staat..
verlaging, andere velgen + moondiscs (wel de originele banden), de decals op de deuren en achterklep + de kleine pinstriping net onder de voorste ruit, achterste nrplaat op andere plaats, andere nrplaat decals, claxon op andere plaats (buiten de motorruimte).


grtz Jordi
 
Schitterende bouw& & prachtige afwerking Applaus
 
Jordi dat heb je knap gedaan vriend echt waar en dat op zo een korte tijd goed echt waat
Proficiat
Marc
 
Mooi geworden Jordi en die wielen mistaan hem echt niet hoor
 
Mooi eindresultaat Jordi.
 
Prachtig resultaat hoor! :)
Is wel grappig dat je vooraan negatieve camber hebt en achteraan positieve camber! :p
Maar ik begrijp dat het met zo'n tijdsdruk echt wel wat stressen was met de velgen en de verlaging! :)
Vet kleur, mooie wagen! Meer moet dat niet zijn he! :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan