Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Porsche 911 Turbo '88 [DONE]

Rebelish

Well-known member
Registered
Lid geworden
13 jan 2015
Berichten
336
Zo ik ga ook meedoen.
Normaal bouw ik Rally, maar ik weet zowiezo dat het onmogelijk zal zijn om dat te bouwen in 50u.
Dus bij deze een gewoontje die ik nog liggen had.

Natuurlijk met andere velgkes.
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
knappe keuze ;)

veel succes ermee
 
Hoe meer zielen des te meer vreugd, en een leuk modelletje erbij... een volger :)
 
Veel plezier met je Porsche.
 
Hey. Als je soms niks doet met de originele wielen en banden, mag je die gerust altijd aan mij verkopen voor een zacht prijske😉
 
succes met deze.
 
succes met de bouw van de Porsche.
 
Hoi Rebelish :) een cool asfalt roofdier (CAR) heb je gekozen, fraaie wagen !

We leuk om te horen dat jij dit een gewoontje vindt :D
Het bouwen zou mij ook wel lukken, maar voor zo'n mooie paintjob
zou ik waarschijnlijk een Valentijn Kwartaal nodig hebben ;) ik ben onkundig met glossy coats, dus
zulk spuitwerk zou voor mij een zware klus zijn !

Ga je deze kleuren als op de box ?

Veel plezier met de Valentijn Bolide super_zps0681fd38.gif
 
thx, haha ja in vergelijking met de andere dozen die ik heb is dit voor mij een gewoontje ^^
aangezien ik maar 1 stap gloss moet doen en niks van decals tov rally wagens, dan is deze voor mij idd een gewoontje :D

Ach het spuitwerk valt nog al mee, ik werk met zero-paints wat al redelijk snel droog is. daarna altijd met 2k auto clear.
is na een 24u kei hard.

Dus het idee is om hopelijk deze vrijdag nacht al te kunnen laten drogen van de clearcoat.
Dan kan ik de zaterdag de rest airbrushen, en dan zondag afwerken. Alvast dat is toch mijn plan 8)

hoh ik denk dat ik eerder ga kiezen voor rood.
lijkt me in het rood sportiever tonen. Tenzij ik nog een specialer kleurtje kan vinden, ik zou eens moeten kijken in mijn stock van zero-paints wat ik heb.
 
Dus het idee is om hopelijk deze vrijdag nacht al te kunnen laten drogen van de clearcoat.
Dan kan ik de zaterdag de rest airbrushen, en dan zondag afwerken. Alvast dat is toch mijn plan
wanneer bouw je dan ?

enne... ben het helemaal eens met de kleur rood voor deze !
 
Bouwen, de zaterdag en zondag als de body aan het drogen is natuurlijk ;)
 
Mooie Porsche, veel plezier met de build.
 
Hoi mooie Porsche ik hoop dat hij mooi lukt op zo een korte tijd ( mijne maat heeft er juiste zo eentje in het echt gekocht ik wacht nog op een proef ritje )
En met mijn V.W. fobie waar Porsche ook mee in zit zit ook weer al op de eerste rij ik ga alles goed in het oog houden hoor
een fan Marc
 
Zo hier de eerste foto's.
Niet veel gedaan gisteren omdat ik dus al wakker was van 4u smorgens heb ik besloten om mijn nacht rust te nemen.
Gisteren dus de body en chassis ( deels ) gespoten in Zero paints Passion Red, en ten slotte afgelakt met auto 2k lak !

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

deze vandaag wat verder laten uitharden en me totaal op het interieur storten en de velgjes.
 
Kleurtje past een beetje in de sfeer van vandaag :laugh::laugh::laugh::laugh:
Marc
P.s. mooie kleur en het gaat goed vooruit he
 
alvast bedankt ik twijfel enkel nog voor interieur kleur. zwart of beige met wat zwart.
voor zover ik kan zien op internet zijn de rode turbo's precies enkel maar zwart, maar aan de andere kant heb ik dan zo het idee dat het wat saai zal overkomen niet ? iemand suggesties ?
 
Ga voor de twee kleuren interieur, dan ben je al zeker van een originele versie ;)
Één van de mooiste sportwagens volgens mij :))
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan