Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Porsche 911 Turbo '88 [DONE]

Strak spuitwerk! :)
Interieur zou ik zwart met rode accenten doen ;)
 
Retestrak, daar zit weinig polijstwerk aan zo te zien.
 
Mooi spuitwerk hoor.
 
alvast bedankt ik twijfel enkel nog voor interieur kleur. zwart of beige met wat zwart.
voor zover ik kan zien op internet zijn de rode turbo's precies enkel maar zwart, maar aan de andere kant heb ik dan zo het idee dat het wat saai zal overkomen niet ? iemand suggesties ?
Ik heb ooit een rode Porsche cabrio gezien met ????????????? een WIT interieur gewoon prachtig dat wit leder op een rode auto , nu zou ik opteren voor muizegrijs of beige kan nooit tegenslagen , waarom bij die lichte kleuren kan je mooi contrast in leggen met zwart is alles zwart , nog een tipje ( ge weet het misschien al wel ) als ge voor lederlook gaat zet de zetels in satin vernis komt zo goed over de rest gewoon mat
 
Ziet er al gaaf uit, prachtig kleurtje ! dat gaat een blitse car worden...

have fun :D
 
Zo bij deze is de mijne ook klaar!
Ik ben tevreden van het resultaat 8) Zeker naar al dat gevloek :@
Maar spijtig genoeg staat hij op originele velgen, omdat ik de speedline cup velgen geen chrom kong geven die ik wilde en na veel testen ook nieks deftigs van resultaat is uitgekomen dan toch maar de originele genomen.

Genoeg gezeverd: hier de foto's !

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Groeten Jo
 
Dik dik dik. Originele velgjes staan ook nog goe;)
 
Mooi mooi, die mag in 1/1 hier voor mijn deur komen staan, en de sleutels mogen ze in de brievenbus droppen :laugh:
Proficiat voor het behalen van de eindmeet
Applaus Applaus
 
Wauw, prachtresultaat!
En de originele velgen staan er helemaal niet mis onder hoor! :D
 
Mooi eindresultaat. Proficiat.
 
prachtig , goe gedaan op zo een korte tijd en ge ziet die lichte interieur staat hem nog goed ook , ik zie ook graag zwart maar daar ziet ge niks van en nu zie de mooie interieur
PROFICIAT
Marc
 
Topresultaat deze Porsche.
 
Knappe Porsche man.
Nu nog de nummerplaten er op en karren maar.:)::):ApplausApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
 
Thx allemaal, ik ben zeer tevreden van het resultaat in deze korte tijd.

Nummerplaten moet hij nog krijgen, maar de boeling is om Belgische Oldtimer platen te krijgen 8)
 
prachtig werk wow je zou denken dat het een echte is 8)
 
WAUW man :ohmy: die ziet er gaaf uit maatje !!! sommige foto's lijken wel van een echte...
Knap spuitwerk en retegave velgen :yeah:

ApplausApplausApplausApplausApplausApplaus
 
Cool bakske ,idd mooi spuitwerk alsook eindresultaat...!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan