Hoofdsponsor

1/6 BMW RS 900 - Eerste foto's van mijn allereerste echte motor modellen (Tamiya)

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

singha

Guest
Eindelijk eens tijd gemaakt om te testen hoe foto's op het forum te zetten. Mij eerste motor van Tamiya een BMW RS 900 op 1/6 heb ik gebouwd toen ik 14 was in 1974. Op de foto's zie ik nu ook onvolmaaktheden die mij toen niet opgevallen zijn. Zeker na enkele maanden hier op het forum en bij het zien van de juweeltjes die hier voorgesteld worden.
Ik zal hier gans de reeks eens publiceren, zes stuks en om te beginnen de BMW.
 

Bijlagen

  • DSC_4356.jpg
    DSC_4356.jpg
    55,1 KB · Weergaven: 19
  • DSC_4357.JPG
    DSC_4357.JPG
    68,7 KB · Weergaven: 11
  • DSC_4359.jpg
    DSC_4359.jpg
    46,8 KB · Weergaven: 8
  • DSC_4360.jpg
    DSC_4360.jpg
    22,8 KB · Weergaven: 8
  • DSC_4361.jpg
    DSC_4361.jpg
    34,3 KB · Weergaven: 8
  • DSC_4358.JPG
    DSC_4358.JPG
    70,9 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja zo kan ik het ook hoor, je neemt wat foto's van je 1/1 motor en zegt dan dat het een model is :D :D
Grapje, ziet er erg mooi uit Applaus Applaus Applaus

Groeten, Pascal
 
Mijn 1/1 motoren waren een Suzuki GS 450 T en daarna een Yamaha Virago 535 en deze pasten niet echt op de tafel.
De rest van de reeks zijn twee Harleys een Honda Dax, een Honda race motor en een Yamaha Cross.
Ik zal ze bij gelegenheid ook eens fotograferen.(ook OP de tafel)

Tks & Grts

Johan
 
Toch een mooi resultaat als 14 jarige hoor! Mijn werk van toen ik 14 jaar was is niet toonbaar :D.

Om al je werken van toen af bij te houden heb je wel veel plaats nodig denk ik. Ik heb er al enkele weggegooid maar die waren niet zo mooi als jouw BMW.

Ik ben benieuwd naar je andere modellen.
 
Ja Johan, ik moet me bij de voorgaande heren aansluiten.
op sommige foto's zou je toch denken dat het om een 1:1 exemplaar gaat.

Ik vind het verd*md knap wat je hier (als 14-jarige) toen al presteerde. Applaus

Ik kijk ook al uit naar de volgende beauty's. :k



Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan