Hoofdsponsor

1/24 tamiya toyota supra gt castrol [done]

  • Onderwerp starter nowspeedlimit
  • Startdatum
Schaal 1/24 - 1/25
N

nowspeedlimit

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:
Gij vliegt er nogal in zeg , ik werk zo snel niet hoor , maar ik hou je in het oog hoor ik heb mijn stoeltje ook al klaar staan op de eerste rij
Marc
 
hoch, hij moet eerst nog toekomen enzo ik schat zeker een 1 week a 2 weken voordat hij er is dus heb ik tijd genoeg voor mijn fiesta :D alles opt gemakske bij mij :)
 
mooi kitje, succes ermee.

zou je de volgende keren je een bouwverslag opent, ook het voorvoegsel willen aanduiden? ik heb dit nu voor jouw 3 topics gedaan ;)
bedankt

grtz ;)
 
mooi kitje, succes ermee.

zou je de volgende keren je een bouwverslag opent, ook het voorvoegsel willen aanduiden? ik heb dit nu voor jouw 3 topics gedaan ;)
bedankt

grtz ;)

voorvoegsel aanduiden? ben effe niet mee :eek:
 
voorvoegsel aanduiden? ben effe niet mee :eek:

Als je een bouwverslag/discussie start, dan kan je een voorvoegsel aanduiden, hoofdzakelijk is dit de schaal van je model.
Je kan dit kiezen door te klikken waar de rode pijl naar wijst op volgende afbeelding. In het rode kader zie je de keuzes die je dan kan maken ;)
attachment.jpg
 
hallo,

Deze ga ik volgen want ik ga deze ook nog kopen.Ik heb met deze veel gereden
in Gran Turismo denk ik ,is al heel lang geleden maar het is een supercoole wagen.

veel succes

Yannick
 
hallo,

Deze ga ik volgen want ik ga deze ook nog kopen.Ik heb met deze veel gereden
in Gran Turismo denk ik ,is al heel lang geleden maar het is een supercoole wagen.

veel succes

Yannick


hallo

ja super machine eh, had eens iemand deze zien kopen bij domino maar de prijs was 36 euro dus heb ik eerst wat gegoogeld en voila voor 12 euro minder ;) hoop dat hij volgende week er is :D

grtjs
 
Succes met de bouw van de toyota supra gt castrol.
 
na een tijdje heb ik hem ontvangen, doos is ietjes beschadigd maar alles is ongedeerd vanbinnen. dus alles is prima binnenkort begin ik aan de bouw :)




15913_704039849715482_4903454966475860964_n.jpg
 
Ook ik gebruikte deze wagen vaak in het spelletje Gran Turismo. Het is dan ook een hele mooie livery en een super snelle wagen.
Daarom ben ik benieuwd wat je er van kan maken.
Ik heb me laten vertellen dat in deze kit, de decals wel eens vergeeld kunnen zijn.
Mocht dat het geval zijn, kun je ze voor je raam hangen in het daglicht. Daar worden ze weer witter van.
Als dat niet het geval is, dan heb je geluk gehad en kun je er meteen mee aan de slag.

Veel succes,
Cedric
 
de decals zien er prima uit. ik hou jullie op de hoogte :)
 
ik heb deze ook eens gemaakt. vooral opletten bij de decals aangezien deze zeer breekbaar zijn.
 
hallo

door examens en vakantiewerk geen foto's kunnen makn tijdens de bouw maar kan zeggen dat deze kit af is zie foto ;)

11150913_810570935729039_6766545407297710338_n.jpg
 
supra's zijn inderdaad super maar niet zo veel uitvoeringen :/
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan