Hoofdsponsor

Anders / onbekend Born to be wild [wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Het idee spookt al enige tijd door mijn hoofd en de ombouw van Ron is de laatste stoot om mij er aan te laten beginnen.
als basis dient een hoofd dat hier al enige tijd rondzwerft, de rest zal eigen kneedwerk worden.
Ik heb bewust er nog geen foto bijgenomen als referentie, wou voor de start een eigen gezicht creëren.

Img0751.jpgImg0753.jpgImg0752.jpg

Staat nog in zijn begin schoenen.

Grtx Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben benieuwd Jan wat je er precies van maken.
 
SoA hebben suc6 zo te zien ;)
Mooie start Grijze Wolf
 
Het is niet safe hier ;)
 
Het hoofd is in de onderdelen doos beland, ik heb ondertussen al een paar hoofdjes gemaakt en daar een uit geplukt.
Een bust van Young misbruikt, lees dremel en scalpel gebruikt. En gedeeltelijk nieuw gemodelleerd. De stukken die over zijn verdwijnen dan ook in de onderdelen doos.
vandaag dan de eerste dryfit, de nek is nog iets te lang denk ik maar voor de rest ziet het er al tamelijk uit.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Alweer zolang geleden :) Zijn nek komt inderdaad een beetje lang over op de foto. een klein puntje wat ik zelf niet zo geslaagd vind is de opzet van de colors op zijn rug, ik vind het te rond staan iets minder gebogen zal beter ogen denk zoiets als bij mijn SOA buste.

DSC_0778.jpg
 
ron, bedankt om mee te denken.
Hieronder de richting die ik uit wil, een deel heb ik reeds verandert.
morgen foto's

67a8a09587cbabbfb3aa7bfd1ddd8a2f.jpg
 
heeft iets langer geduurd, daarvoor is er al een beetje verf op.
is nog in begin stadium

DSC-6359.jpg DSC-6359-1.jpg
 
Je heb de colors nu groter gehouden ziet er wel beter uit zo en mooi stukje schilderwerk.
 
Goed gevonden en mooi uitgevoerd maar..... er is altijd een maar.....(en ik heb gemakkelijk praten natuurlijk)
Tenzij de letters met de vrije hand aangebracht zijn op dergelijke vesten, zijn ze allemaal van een bepaald lettertype en grootte want dan zijn ze er meestal opgebracht door stikwerk of via sjablonen. Als dit laatste de bedoeling was dan vrees ik dat je er nog niet bent.
Voorbeeld: de beide R's zijn verschillend van vorm, idem met de beide E's.
Misschien eens overwegen om doordrukletters te gebruiken van bv. Decadry of een soortgelijk merk?
 
mooi mee gedacht, en ik ben er nog niet "jammer genoeg".
de foto geeft ook niet alles goed weer, de colors zijn niet echt vlak. Er zitten twee golven in de rug die de letters ook een beetje vervormen.
Maar het idee met de doordrukletters is niet slecht, maar ik houd wel van een uitdaging.

" in Putte effe live discussiëren"
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi gedaan.
Ik heb ooit zelf in een MC gezeten en bij ons werden de letters in leder geslagen en gebrand met de hand. Het is dus zeker mogelijk dat er verschil zit op de letters. (Gaf dit gewoon even mee).
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan