Hoofdsponsor

1/48 Sisters of Battle (Warhammer)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

De eerste versterkingen voor mijn madammen zijn aangekomen.

Rhino transportvoertuig
2_Doos.jpg

1_Sprue01.jpg

1_Sprue02.jpg

1_Sprue03.jpg

1_Sprue04.jpg

Een transportvoertuig voor een 10 vrouw sterk Dominion Squad (dat nog moet aangekocht worden).

Seraphim Squad
3_Doos.jpg

1_Seraphim_Superior.jpg
Seraphim Superior

1_Seraphim_2_x_Handflamer.jpg
Seraphim met 2 Handflamers

1_Seraphims_2_x_Boltpistol.jpg
Seraphims met 2 Boltpistols

1_Jetpacks.jpg
Jetpacks

1_Voetjes.jpg

Hiermee is de helft van het Seraphim (vliegende nonnen) Squad al present. Er moeten nog 5 dames komen (4 met 2 Boltpistols en 1 met 2 Handflamers).

Zodra de volgende lichting binnenkomt laat ik het weten en als alles dan aanwezig is kan ik aan de slag.

Groeten
Wimmeke
 
Wim,

ge gaat uw lol weer niet op kunnen met uw harem, en wij trouwens ook niet.

Ik zit op de eerste rij om te kijken.
 
Hallo,

Vandaag wat extra dames in de postbus gekregen.

1_Seraphim_2_x_Boltpistol.jpg
1 extra Seraphim met 2 Boltpistols.

+ de eerste leden van het Dominion Squad.

1_Dominion_Superior.jpg
Dominion Superior

1_Dominion_Imagifer.jpg
Dominion Imagifer

1_Dominion_Stormbolters.jpg
4 Dominions met Stormbolter

en dan nog de gerecycleerde Dominion met Bolter
1_Dominion_Bolter__recup_01.jpg

1_Dominion_Bolter__recup_02.jpg
Resultaat na een 36-uur bad in Bref ovenreiniger.

Groeten
Wimmeke
 
Op die laatste foto's meen ik te zien dat enkel de Shade er nog blijft opzitten.
Is dit juist?
Zo ja, misschien even enkele uren proberen om de madammen te laten weken in de Witte Geest (White Spirit). Ze zijn toch van metaal, dus dat kan geen kwaad. En die Witte Geest wordt gebruikt om te verdunnen. Dat is een tip die ik gekregen heb van een Games Workshop eigenaar in Brugge enkele jaren terug. Dus waarom niet proberen en kijken of de overvloed dan de Shade niet oplost?
 
Hallo,

Gisteren zaten de laatste madammen in de bus.

1_Dominion_Bolters.jpg
3 Dominions met Bolter

2_Seraphims_2_x_Boltpistol.jpg
3 Seraphims met 2 x Boltpistol

2_Seraphim_2_x_Handflamer.jpg
Seraphim met 2 x Handflamer


De 2 Squads zijn dus volledig.

1_Dominion_Squad.jpg
Dominion Squad

1_Seraphim_Squad.jpg
Seraphim Squad

Het is me ook gelukt om Het Rhino transportvoertuig voor het Dominion Squad in elkaar te prutsen.

1_Rhino-00a.jpg

1_Rhino-00c.jpg

1_Rhino-00b.jpg

1_Rhino-00d.jpg

1_Rhino-00e.jpg

1_Dominion_Squad___Rhino.jpg

Alles is nu aangekomen, het schilderen en Witte Geest badje zal echter pas voor begin volgend jaar zijn.

Groeten
Wimmeke
 
het schilderen en Witte Geest badje zal echter pas voor begin volgend jaar zijn

Allee jong..... eerst doet ge ons kwijlen en daarna zegt ge dat we moeten wachten..
 
Hallo,

Ben begonnen met wat verf aan te brengen op het Rhino transportvoertuig van het Dominion squad.

Nadat ik in april al witte grondverf erop had gezet ban ik vandaag met het moeilijkere werk begonnen.










Ik ga dezelfde kleuren combinatie gebruiken als voor de dames. Het voertuig wordt hoofdzakelijk wit zoals het armour van de dames. Hier en daar komt wat paars zoals hun mantels. De beschermplaat voor de bestuurster wordt groen zoals hun helmvisier. De Fleur-de-lis worden blauw en de bolter wordt rood. De rupsbanden worden zilver. De de verschillende heiligenbeelden ga ik proberen wat kleurrijk te schilderen i.p.v. gewoon goudkleurig zoals meestal te zien is op de voorbeelden.Verder zie ik wel wat er nog moet/kan als ik verder ga.

Vandaag dus wat paars aangebracht en de beschermplaat groen geschilderd. Ook nog wat goud aangebracht op de fleur-de-lis aan de zijnkanten.











Groeten
Wimmeke
 
lol 7 maand later.. ^^
Je hebt nog 2 maand om je kindjes af te werken :)

Dit gaat mooi worden !
 
Dit ziet er weer goed uit , tot dusver.
Mocht je nu nog de "naden" die tussen de deuren en de vaste panelen inzitten, inkleuren met een donkerder kleur, eigenlijk washen of inkten, dan gaat je model weer een trapje hoger eindigen op de resultaten-ladder.

 
Dit ziet er weer goed uit , tot dusver.
Mocht je nu nog de "naden" die tussen de deuren en de vaste panelen inzitten, inkleuren met een donkerder kleur, eigenlijk washen of inkten, dan gaat je model weer een trapje hoger eindigen op de resultaten-ladder.

Dat zal ik zeker eens proberen. Net de Fleur-de-lis afgewerkt. Morgen foto's nemen, resultaat volgt.
Wimmeke
 
Loont zeker de moeite.
Ken je het principe van washen of inkten?
 
Van Gamesworkshop heb je inkten, naast hun verfgamma.
Als je deze 1 op 1 mixed met water en dan met een penseel in de rand laat lopen, dan verdampt het water en blijft de inkt achter.
 
Van Gamesworkshop heb je inkten, naast hun verfgamma.
Als je deze 1 op 1 mixed met water en dan met een penseel in de rand laat lopen, dan verdampt het water en blijft de inkt achter.

Zal ik zeker eens proberen, maar niet direct. Eerst gaan kopen.
 
Heb intussen wel de fleur-de-lis en koepel afgewerkt.











Groeten
Wimmeke
 
't zal weer heel schoon worden, ik heb het weeral in de gaten.
 
Hallo,

Vandaag nog wat geprutst aan de Rhino.











Groeten
Wimmeke
 
Hallo,

Wat verder gewerkt aan de rupsbanden.











Groeten
Wimmeke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan