Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Vliegend Militair Fleet Air Arm
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Fleet Air Arm

Wimmeke
    Gast

Standaard Fleet Air Arm

Hallo,

Nu ik boven alle kamers aan het schilderen ben en alle modelbouw even moet verhuizen, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om van alles foto’s te nemen.

Hieronder een paar foto’s van mijn Fleet Air Arm (Britse Marine luchtvaartdienst) toestellen van WO II.

Het is zoals altijd begonnen met 1 toestel (Supermarine Seafire) en uiteindelijk uitgegroeid tot 8 toestellen. Er zijn 3 jachtvliegtuigen, 2 duikbommenwerpers, 2 torpedovliegtuigen en 1 watervliegtuig.

Wat er speciaal aan is, is dat ik elk toestel in een ander camouflageschema heb geschilderd.

+
    De 8 toestellen

De Jachtvliegtuigen

Supermarine Seafire

Grumman Hellcat

Fairey Fulmar

Duikbommenwerpers

Blackburn Skua

Vultee Vengeance

Torpedovliegtuigen

Grumman Avenger

Fairey Swordfish

Supermarine Walrus Watervliegtuig

Alle toestellen zijn op schaal 1/72 behalve de Seafire die is 1/48.

Ik hoop dat ik hiermee sommige mensen kan helpen die een leuk camouflageschema om te schilderen.

Groeten
    Wimmeke
    Laatst gewijzigd door ExSerCo; 25-10-08 om 11:42 Reden: prefix

Banned

Standaard

Wim,

zijn dit patronen die echt werden gebruikt? Ik heb nog nooit zo'n diversiteit gezien, maar ben natuurlijk ook geen armyman.

Toch een ganse luchtvloot die je bezit hé.

Ron
    Gast

Standaard

Ik vroeg me dus ook af in hoeverre de kleuren kloppen omdat ik eigenlijk helemaal niets heb met vliegdingen.

Ron

Standaard

Hey Dominiek
    maar ben natuurlijk ook geen armyman.
    Maar dit zijn vliegtuigen van de Fleet Air Arm, de britse Navy zeg maar . Het zijn fictieve camo's, zijn niet gebruikt geweest.

@ Wim : ze zien er heel mooi uit, en erg origineel

Groeten, Pascal

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten