Hoofdsponsor

Heb ik wat gemist? [wip] [done] enz.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Het viel me vandaag ineens op dat er in elke topic titel een stukje tekst is toegevoegd zoal [wip] [done] om er wat te noemen?

Ik heb hier niets over gelezen, heb wel even zoeken of ik iets over het hoofd heb gezien maar volgens mij niet.
 
Heb dit ook vast gesteld.
Denk dat de mod's er gewoon willen mee aanduiden waar er nog aan gebouwd word (WIP) en wat afgewerkt is (DONE).
Vind het wel goed.
 
Hey Ron,
dit doen we nu om de opkuis in de toekomst te vergemakkelijken.
Zo hoeven we niet elk topic volledig na te kijken.
Als er dan [DONE] achter staat weten we direct dat dit kan blijven staan.
Dan is het enkel even kijken of de foto's nog aanwezig zijn.
 
Ok ik snap je Camaro, maar nu moet je ook elk topic bekijken om de toevoeging wip of done toe te voegen of zie ik dat verkeerd?

Was misschien makkelijker geweest dat de leden dit soort veranderingen in de titel zelf konden doen ;)
 
Ok ik snap je Camaro, maar nu moet je ook elk topic bekijken om de toevoeging wip of done toe te voegen of zie ik dat verkeerd?

De mods houden elk actief forum in het oog.
Dus vanaf dat ze zien dat er een bouw klaar is.
Veranderen ze dit in DONE.

Was misschien makkelijker geweest dat de leden dit soort veranderingen in de titel zelf konden doen ;)

Zo hebben wij ook nog wat werk. :D
 
Misschien een domme vraag, maar wat gebeurt er wanneer de build het predicaat DONE heeft gekregen? Worden ze dan naar verloop van tijd verwijdert? Heb nog een tweetal builds waar het even aan inspiratie ontbreekt, maar die zeker een keer doorstarten. Ik zou het jammer vinden dat ik niet verder zou kunnen posten en/of het draadje opnieuw aan zou moeten maken.
 
Als ze DONE zijn, blijven ze staan.
Als we met de volgende opkuis oudere verslagen zien die niet afgewerkt zijn.
Zal er via PB gevraagd worden wat er met het topic mag gebeuren.
En als je dan aangeeft deze nog af te werken (nu of binnen 5 jaar), laten we deze staan.
 
Thanks, voor het antwoord Camaro69. Had zo al een PB gehad betreffende de Luchs.
 
De Luchs en Bradley zijn terug aangepast in [wip] ;)
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan