Hoofdsponsor

1/48 Riddles in the dark (Citadel Miniatures)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.030
Hallo LotR fans,

Ik heb nog een foto teruggevonden op een cd-rom van een "dio" dat ik jaren geleden eens heb gemaakt :s
Het zijn twee figuurtjes, Bilbo Balings en Gollum, van Games Workshop, nog gekocht lang voordat de film was uitgekomen...
Het dio bestaat uit slechts een stuk steen met natuurlijke "kristallen", en stelt het moment voor waar Bilbo de ring heeft gevonden en hij met Gollum aan een reeks raadsels begint, die zo de ring terug probeert te bemachtigen...
Het is natuurlijk een scene uit "De Hobbit" van JRR Tolkien.

Riddlesinthedark.jpg

Groeten,
Beyond
 
tof ik ben ook alang fan van tolkien
ik las de triologie in de golf in 86 87 was daar met de zeemacht op misie
 
Leuk Scotty,
Er zijn hier blijkbaar nog veel fans van Tolkien...
Ik heb de boeken voor het eerst zo'n 25 jaar geleden gelezen en ben sindsdien een grote fan van Tolkien...
Ik verzamel zowat alles wat ik over zijn werk kan vinden, hoewel dat nu wat op een lager pitje is komen te staan... sinds de films uit zijn is het een echte "merchandising" en vindt je enkel items die filmgerelateerd zijn, terwijl ik juist de oudere stukken mooier vind (veel meer fantasie in de figuren enzo...)

Greetz,
Beyond
 
ik vond de boeken en de films ook geweldig :D
mooie dio moet ik zeggen, heb je nog meer dio's van LOTR?
 
ik heb even je topic hierheen verplaatst, omdat het toch een dio is, zoals je zelf zegt :D
 
mooie dio moet ik zeggen, heb je nog meer dio's van LOTR?

Momenteel geen afgewerkte dio's van LotR, maar ik heb er wel ééntje "in de maak", maar het zal nog even duren vooralleer ik tijd heb om eraan verder te werken... :s

Verder heb ik nog verschillende dozen staan met figuren van LotR, maar geen paniek, als ik eraan begin komen deze zeker, en exclusief, in dit magnifieke forum :k

Groeten,
Beyond
 
ik ben benieuwd :D en waarover gaat die dio?

en laat die figuren maar komen, het kunnen er niet genoeg zijn :D ik heb er hier ook nog enorm veel liggen ;P
 
ik ben benieuwd :D en waarover gaat die dio?

Het is het moment vlak voor de dood van Boromir, waar Pepijn en Merijn tenslotte gevangen genomen worden...
Zal wel nog even duren voor ik er zal aan verder werken :s, vroeger begon ik aan "100 dingen" tegelijk, maar slechts enkele werden afgewerkt, nu wil ik het anders doen, één per één :D, en aangezien ik er nog enkele moet afwerken...
+ momenteel heb ik andere ideeën die ik wil af/uitwerken :D

Maar het komt er nog wel van hoor :k

Groeten,
Beyond
 
ik heb al enorm mooie dio's gezien van de dood van Boromir. het is een vaak gekozen onderwerp, en altijd worden er prachtige resultaten gevormd

en ik werk ook soms aan zoveel dingen tegelijkertijd :D en niets geraakt af
 
[mod]Jongens sorry voor het heen en weer geslinger.
Maar er is ergens iets verkeerds gegaan. Ik neem aan dat het hier een figuur betreft en dat dit zo blijft. Mocht het ergens in de dio verdwijnen mag dat natuurlijk altijd. Dan kan er een nieuw topic geopend worden of deze alsnog naar de dio's.

Iig welgemeende excuses voor het ongemak. En weer lekker verder schilderen.

[mod] modelengeneer.

Ik heb hier een ander topic geopend, misschien makkelijk voor je als info. Zie
http://www.modelbouwen.be/show-uw-afgewerkte-projecten-hier/1256-frodo-en-kornuiten.html#post16242 gewoon even klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan