Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Lord of the Rings Riddles in the dark [DONE]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10

Discussie: Riddles in the dark [DONE]

Standaard Riddles in the dark [DONE]

Hallo LotR fans,

Ik heb nog een foto teruggevonden op een cd-rom van een "dio" dat ik jaren geleden eens heb gemaakt
    Het zijn twee figuurtjes, Bilbo Balings en Gollum, van Games Workshop, nog gekocht lang voordat de film was uitgekomen...
    Het dio bestaat uit slechts een stuk steen met natuurlijke "kristallen", en stelt het moment voor waar Bilbo de ring heeft gevonden en hij met Gollum aan een reeks raadsels begint, die zo de ring terug probeert te bemachtigen...
    Het is natuurlijk een scene uit "De Hobbit" van JRR Tolkien.

Groeten,
    Beyond

Standaard

tof ik ben ook alang fan van tolkien
    ik las de triologie in de golf in 86 87 was daar met de zeemacht op misie
    ten einde iedereen goed te bedienen is het noodzaak bestellingen te plaatsen via een pb
    http://www.what-ever.be/

kortijkse steenweg 367 9800 Deinze open van 10 tot 18 zondag en maandag gesloten
    nieuw afhaal punt te oostende zandvoord straat 151 8400 oostende op afspraak

Standaard

Leuk Scotty,
    Er zijn hier blijkbaar nog veel fans van Tolkien...
    Ik heb de boeken voor het eerst zo'n 25 jaar geleden gelezen en ben sindsdien een grote fan van Tolkien...
    Ik verzamel zowat alles wat ik over zijn werk kan vinden, hoewel dat nu wat op een lager pitje is komen te staan... sinds de films uit zijn is het een echte "merchandising" en vindt je enkel items die filmgerelateerd zijn, terwijl ik juist de oudere stukken mooier vind (veel meer fantasie in de figuren enzo...)

Greetz,
    Beyond

siemenraets
    Gast

Standaard

ik vond de boeken en de films ook geweldig
    mooie dio moet ik zeggen, heb je nog meer dio's van LOTR?

siemenraets
    Gast

Standaard

ik heb even je topic hierheen verplaatst, omdat het toch een dio is, zoals je zelf zegt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siemenraets Bekijk bericht
    mooie dio moet ik zeggen, heb je nog meer dio's van LOTR?
    Momenteel geen afgewerkte dio's van LotR, maar ik heb er wel ééntje "in de maak", maar het zal nog even duren vooralleer ik tijd heb om eraan verder te werken...

Verder heb ik nog verschillende dozen staan met figuren van LotR, maar geen paniek, als ik eraan begin komen deze zeker, en exclusief, in dit magnifieke forum

Groeten,
    Beyond

siemenraets
    Gast

Standaard

ik ben benieuwd en waarover gaat die dio?

en laat die figuren maar komen, het kunnen er niet genoeg zijn ik heb er hier ook nog enorm veel liggen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siemenraets Bekijk bericht
    ik ben benieuwd en waarover gaat die dio?
    Het is het moment vlak voor de dood van Boromir, waar Pepijn en Merijn tenslotte gevangen genomen worden...
    Zal wel nog even duren voor ik er zal aan verder werken , vroeger begon ik aan "100 dingen" tegelijk, maar slechts enkele werden afgewerkt, nu wil ik het anders doen, één per één , en aangezien ik er nog enkele moet afwerken...
    + momenteel heb ik andere ideeën die ik wil af/uitwerken

Maar het komt er nog wel van hoor

Groeten,
    Beyond

siemenraets
    Gast

Standaard

ik heb al enorm mooie dio's gezien van de dood van Boromir. het is een vaak gekozen onderwerp, en altijd worden er prachtige resultaten gevormd

en ik werk ook soms aan zoveel dingen tegelijkertijd en niets geraakt af

Standaard

[mod]Jongens sorry voor het heen en weer geslinger.
    Maar er is ergens iets verkeerds gegaan. Ik neem aan dat het hier een figuur betreft en dat dit zo blijft. Mocht het ergens in de dio verdwijnen mag dat natuurlijk altijd. Dan kan er een nieuw topic geopend worden of deze alsnog naar de dio's.

Iig welgemeende excuses voor het ongemak. En weer lekker verder schilderen.

[mod] modelengeneer.

Ik heb hier een ander topic geopend, misschien makkelijk voor je als info. Zie
    http://www.modelbouwen.be/show-uw-af...html#post16242 gewoon even klikken.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten