Hoofdsponsor

1/43 baumronne [DONE]

Weerom prachtig. Begint er echt op te lijken,de detail afwerking kan van start gaan vermoed ik.
Alleen vraag ik me af: als jij dit allemaal tijdens je winter dipje hebt klaargekregen wat krijgen we dan allemaal nog te zien als je eenmaal opnieuw begint op dreef te komen :) ?
bedankt marc ik weet het zelf niet ik ben soms met 3 a 4 booten bezeg maar ik maak er niet altijd een verslag van .
gr dirk d
 
met ons mooi weer hier heb ik maar verder gedaan deze middag met de boot hij is zo goed als klaar
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Mooi werk, strakke reling, je hebt op de detais gelet Applaus
 
Leuk je weer bezig te zien Dirk, mooie vorderingen ;)
 
bedankt mannen net terug van Duitsland vanaf morgen doen we verder
 
mooie vorderingen, prachtige details en een toffe bemanning bij elkaar gesprokkeld.
Ik ben benieuwd naar de eindspurt.
vgr Marc
 
prachtig dirk, neem je haar mee na de ledendag?
 
op een paar kleine punten na is hij zo goed als klaar
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Knap Dirk, dus bijna klaar voor de eerste vaart :) ?
 
Dirk, diepe buiging, prachtig resultaat met nette afwerking.
Binnen de 10 maanden gebouwd en wie weet wat je nog allemaal in elkaar hebt geknutseld tussendoor.
Dit is zeker een uitpakker in het volgend vaarseizoen.
vgr Marc
 
Dirk, diepe buiging, prachtig resultaat met nette afwerking.
Binnen de 10 maanden gebouwd en wie weet wat je nog allemaal in elkaar hebt geknutseld tussendoor.
Dit is zeker een uitpakker in het volgend vaarseizoen.
vgr Marc

bedankt marc een paar foto's terug kan je zien wat mijn volgende word terug naar mijn grote liefde de visserij
 
Ik had al een stil vermoeden omdat het plan op verschillen foto's bij op staat.
Maar die is al bijna klaar op wat details na :)
vgr Marc
 
Ik had al een stil vermoeden omdat het plan op verschillen foto's bij op staat.
Maar die is al bijna klaar op wat details na :)
vgr Marc

nog zeer veel werk aan marc maar alles is in polyester gemaakt een deel van een vriend en een deel van mij en heb overal een mal van gemaakt want ik wil er in totaal nog vier maken .
vgr dirk d
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan