Hoofdsponsor

1/43 baumronne [DONE]

Zo zie je maar dat klein voor sommige ook Fijn is he Dirk.

Slukes,
Swake
 
bedankt mannen we doe ons best.

swake zo klein is het ook weer niet hoor 15 cm .

gr dirk d
 
mooie dek parket die je geplaatst hebt.
vgr Marc
 
en dan nu nog een kleine op date .
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg


gr dirk d
 
Dat ziet er verzorgd en realistisch uit Applaus
 
bedankt rene maar nu draai ik op een zeer laag tempo ik heb mijn jaarlijks winter dipje en dat word niet beter voor de lente begint.
gr dirk d
 
jaja terug begonnen met trap deuren en een rooster om voor de buizen te zetten

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg



gr dirk d
 
ik wou van de week nog vragen of je winter dipje al over was met al die lente zon.
Heb je alle deuren en luiken gegoten?
mooie vorderingen weerom.
vgr Marc
 
ik wou van de week nog vragen of je winter dipje al over was met al die lente zon.
Heb je alle deuren en luiken gegoten?
mooie vorderingen weerom.
vgr Marc

ja marc deuren en luiken zijn zelf gegoten ik heb toch iets gedaan deze winter en ik zou liegen als ik zeg dat ik heb stil gezetten ik heb nog een klein vracht schip gemaakt en is zo goet als klaar zal hier eens een foto plaatsen er van
gr dirk d
 
zie hier marc ons tussen doortje bijna klaar zonder bouw verslag
attachment.jpg attachment.jpg




gr dirk d
 
en nu dan de afsluiter van de dag .
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

gr dirk d
 
Mooi werk, was de moeite om even op te wachten;)
 
deze middag voordek geplaatst en een groen kleurtje gegeven
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Weerom prachtig. Begint er echt op te lijken,de detail afwerking kan van start gaan vermoed ik.
Alleen vraag ik me af: als jij dit allemaal tijdens je winter dipje hebt klaargekregen wat krijgen we dan allemaal nog te zien als je eenmaal opnieuw begint op dreef te komen :) ?
 
Geweldige update en stijlvol afgewerkt,het zal het mooie zwaantje op de water worden soetkin. ..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan