Hoofdsponsor

1/12 Ducati gp4 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ducati GP4

Het is mijn eerste motorproject , dus qua moeilijkheidsgraad kan ik geen vergelijkingen maken , maar ik kan geen kritiek geven op deze kit van Tamiya , alles ging perfect bij de bouw . Geen moeilijkheden of problemen . Ik ben nu bij de afwerking gekomen met het "behangwerk" en ook de decals zijn van goeie kwaliteit en met gebruik van een beetje set gemakkelijk aan te brengen op al die rondingen van deze Ducati. (zie foto's)
Nu wat zelfkritiek . Mijn airbrushtechniek moet nog veel verbeteren . Helemaal ontevreden over het resultaat ben ik niet, het gaat steeds beter , maar het spuitwerk kan en moet nog beter . Blijven oefenen zeker?
Dus de volgende foto's zullen normaal gezien deze zijn van het afgewerkte model .

mvg ,
Sabre

1_1001.jpg

1_1004.jpg

1_1003.jpg

1_1002.jpg

1_1005.jpg
 
Knap resultaat hoor wat je hier toont, zeker voor een eerste motor.

Dat spuiten krijg je hoe meer je oefent, des te meer onder de knie. Ik ondervind het zelf. Dus zoals je zelf aangeeft, blijven oefenen is de boodschap.
 
Sabre,

Voor je eerste motor is dit zeer goed gedaan, de decals geven hem trouwens net dat beetje meer.
Knap werk.

Groeten,
Swa
 
Ducati GP4

Daarmee is mijn eerste motorproject ten einde dat mij veel genoegen heeft gedaan en zelf ben ik best tevreden met het resultaat . In ieder geval voor herhaling vatbaar , dus in de toekomst zullen het niet alleen vliegtuigen meer zijn die op de tafel belanden , al staat er al een Focke Wulf 190/ D9 te wachten.
hier dan het resultaat ,
mvg ; Sabre

2_Ducati1000.jpg

2_Ducati_10001.jpg

2_Ducati_1002.jpg

2_Ducati_1004.jpg
 
ApplausApplausApplausApplaus

Dit is een plaatje geworden, mijn complimenten.

Even voor de volgende. De bandjes kun je schuren. Dan worden ze mat van kleur. En ook het gietrandje gaat er dan vanaf. En dat is net iets mooier.
 
inderdaad Rik , bedankt voor de opmerking, alle details tellen .
Sabre
 
ApplausApplausApplausApplaus

Dit is een plaatje geworden, mijn complimenten.

Even voor de volgende. De bandjes kun je schuren. Dan worden ze mat van kleur. En ook het gietrandje gaat er dan vanaf. En dat is net iets mooier.

Dit wilde ik ook zeggen. Maar afgezien daarvan, is het een prachtig model geworden!

Tom
 
hallo Kurt , neen , die rode lijn binnen de velgen zaten ook op het decalvel als segmenten en het viel heel erg mee om deze te bevestigen tegen de rand van de velg aan . Maar toch met steeds het gebruik van decalset.
mvg, Sabre
 
Heel knap gedaan Sabre, wat een karwei moet dit geweest zijn met al die decals ! GUnit.
 
Knap gedaan hoor, de bandjes had je al gehoord van medebouwers.
Mooie machine, kun je trots op zijn.
Het vastzetten in piepschuim had ik nog niet gezien, goede tip voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan