Hoofdsponsor

1/35 Flakscheinwerfer 36.. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zal nog eens gaan terugzoeken wie de verkoper juist was.
Ben dat vergeten te noteren ^^.

Anders graag gedaan :k

Grtz,
Beyond
 
Verkoper is: das-geschichtsbuch
Zijn winkel heet: Militärbuch und Geschichtsbuchshop

Weet niet of het toegestaan is om deze info hier te plaatsen??
Anders vlug kopiëren en laten weten, dan verwijder ik dit berichtje wel...

Grtz,
Beyond
 
Hey Beyond,

Volgens mij is het perfect toegelaten om die info hier te plaatsen. Ik denk niet dat de verkoper op Ebay er iets op tegen heeft, het is tenslotte een beetje reclame voor zijn artikelen.
En aangezien het past bij de bouw van het model, denk ik niet dat ons forum er een probleem mee heeft.

Groeten, Pascal
 
Bedankt voor de mededeling Pascal.
Zat er een beetje mee in eerlijk gezegd.
Bij deze ben ik opgelucht dat het geen probleem is.
Nu terug aan GUnit...

Beyond
 
Beste Beyond, bedankt dat je zoveel betrokkenheid betoont, dat doet een mens goed.
Het staat genoteerd, en ook de foto's in de link hierboven van het Flaklicht zijn een goede aanvulling voor latere projecten. GUnit.
 
Yoho de plasticboys !

Vanaf vandaag ga ik weer verder aan de afwerking van mijn zoeklicht.

Op het programma staan een satijnvernisje en de eerste weatheringssessie, het washen met enkele olieverfsausjes.

Alles moét nu van een leien dakje lopen, dit niemendalletje is te klein en fijn om fubar te maken.

Later enkele foto's (en anders lig ik te bleiten in de zetel, lol).

GUnit, met vriendelijke groeten !
 
Zozo,

Ik ben benieuwd hoe mooi je deze zal afwerken....

Tot op de fotosessie...

Grtz,
Beyond
 
Fu**ed Up Beyond Any Recognition
F U B A R



:k
Beyond
 
De eerste washbeurt, alsook een pinwashke toegepast, zij het zachtjes.

HPIM6217-800.jpg

HPIM6229-800.jpg

Deksel geplaatst, figureert later in transportsituatie op diorama, dus weg mooie lens.
HPIM6237-800.jpg

Groeten van GUnit.
 
cute zeer mooie subtiele aanpassingskens...I like a lot, very a lot

heel mooi werk.

>w
Snafu wordt Fubar doordat je de RTFM moet doen, zoniet ben je gewoon een JAFO....snappie B:
 
GUnit man,
dit wordt er eentje om de vingers af te likken,
het water loopt al in mijn mond ;P

Je werk heeft er intussen een fan bij :k,
mocht je het nog niet gemerkt hebben? :D

:k
Beyond
 
Filters.

Beyond, als ik u ooit ga tegenkomen, ga ik u zeker een pint betalen voor al die moeite die u zich getroost om zo aanmoedigend te posten.

Vandaag weer wat uurtjes besteed aan het modelletje.

Het was tijd voor de filters, dus na even nadenken over de logica, heb ik besloten om in de schaduwgedeelten voornamelijk te werken met koele ultramarijn blauwe filters, in de meer zichtbare delen warmere filters aan te brengen met zeer verdunde oranje en oker, de veel licht vangende panelen werden bovendien nog 'gelicht' met flinterdunne witfilter.

Deze werden één na één aangebracht, met telkens twee uren ertussen, en ik heb gewerkt van de diepere delen naar de buitendelen toe, en dus mijn uitleg hierboven indachtig, gewerkt van koele effecten naar warmere.

Ook heb ik getracht om paneel tegen paneel uit te spelen, en dit proces is nog lang niet klaar.

Wat je ziet is het begin, alles is dus nog heel subtiel (hoewel het in zekere zin allemaal wel subtiel moet blijven, daarvoor zijn het ook filters !).

HPIM6240a-800.jpg

HPIM6243a-800.jpg

HPIM6249a-800.jpg

HPIM6251-800.jpg

HPIM6250-800.jpg

Nu nog even erbij vermelden dat ik mijn deksel over de lens heen, helemaal niet vind misstaan, stoer uitzicht toch ?

Allez ik hoop dat jullie het al iets gaan vinden ?

Groeten van GUnit.
 
Ziet er terug zeer mooi uit :k
Met wat verdun jij uw olie verf?
 
Hallo Dirk, ik verdun mijn olieverfjes steevast met white spirit, met lichte voorkeur voor de stinkende versie (vind zelf de filters net iets zachter dan met de geurloze, maar da's wellicht maar een gedacht).

Groeten GUnit.
 
Hallo Dirk, ik verdun mijn olieverfjes steevast met white spirit, met lichte voorkeur voor de stinkende versie (vind zelf de filters net iets zachter dan met de geurloze, maar da's wellicht maar een gedacht).

Groeten GUnit.


Ok bedankt hoor :k
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan