Hoofdsponsor

1/25 Een paar van mijn modellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ron

Guest
Pas nieuw hier en dus laat ik wat van mijn werk zien.

DSC_3696.jpg

DSC_3508.jpg

DSC_3639.jpg

DSC_3662.jpg

DSC_3568.jpg

DSC_3776.jpg

DSC_3969.jpg

DSC_3823.jpg

DSC_3909.jpg

Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik had er al een paar gezien van jou, nu weet ik ineens welke ron zich hier bij ons heeft gevoegd. Nog maals een hartelijk welkom. En dat zijn toch echt mooie modellen he.
 
Hallo en welkom in ons midden.
Ben niet zo'n kenner van auto-modelbouw, maar je werken zien er wel erg mooi uit.
Zijn deze zelf omgebouwd? Of komen ze zo uit de doos?
Dacht wel om er enkele van Dr. Flintbone te herkennen..Of vergis ik mij?

Groeten, Beyond
 
Prachtig hoor. :|

Sommige modellen zouden voor een 1:1 exemplaar kunnen doorgaan.



Droop
 
Ik had er al een paar gezien van jou, nu weet ik ineens welke ron zich hier bij ons heeft gevoegd. Nog maals een hartelijk welkom. En dat zijn toch echt mooie modellen he.

Ja Rick inderdaad die Ron dus :s:D

Beyond, Goed gezien er staan 3 Flintstone modellen tussen, deze bouw ik meestal tussen twee projecten in om iets af te maken.
Aan alle modellen met uitzonderig van die blauwe Ford is wel iets veranderd hetzij in lichte mate of er hevig de zaag in gezet B:
Bijvoorbeeld Die goudachtige pickup is een kitbash tussen een El Camino en de laatste nieuwe Camaro en deze samen maken de El Camaron :D

De blauwe Ford en het rode sportwagentje zijn standaard gebouwd om wat te spelen met de airbrush en om te te leren werken met sjablonen.

Droop bedankt, en is je huis al klaar :k

Ron
 
Ook welkom van mij toegewenst, Ron.
Ik ben trouwens blij nog eens een autobouwer te zien onze rangen te vervolledigen. En zo te zien is het er eentje met tamelijk wat bagage in huis.

Mooie modellekes!
 
Laatst bewerkt:
Dacht wel om er enkele van Dr. Flintbone te herkennen..Of vergis ik mij?

Natuurlijk, Mr FlintSTONE ^^, Mr FlintBONE zijn de xxx-figuren en andere zeker??
Was het niet meer zeker :s

Toch mooie modellen, hoop in de gauwe toekomst wel eens een bouwverslag te kunnen volgen van jou.

C-Ya
Beyond
 
Laatst bewerkt:
Die Chevrolet Camaro El Camino is goed gelukt, knap gemaakt, ook overigens de andere modellen.
 
Hi Ron,

Leuk dat je hier je prachtige modellen toont cute
Hoewel de modellen die je bouwt niet echt mijn ding zijn, vind ik ze altijd prachtig gemaakt. Ik kijk dan ook er uit naar je volgende bouwverslag, al was het maar omdat ik er een hoop van leer.

Groeten, Pascal
 
Bedankt mannen voor de complimenten.

Hier nog een foto van de Camino,

DSC_3711.JPG


Ron
 
HEY RON....jij ook hier. Welkom, welkom. ik hoop dat je ons ook gaat verblijden met wat scifi modellen ;P

anyway, zeer mooie modellen, vooral die raketwagen ahd ik reeds gevolgd. Blijft een zeer mooie creatie 'en ik vind de vlammen heel mooi).

groeten,

G.
 
Hee G oude resin snuiver :D

Nou van S-F zal niet veel meer komen omdat ik daar niet echt inspiratie in kan vinden.
Ik heb het meeste al verkocht op een paar na die ik nog wel wil bouwen en moet er nog een paar op Ebay zetten die weg mogen hoofdzakelijk Mak spul.

Dus ik zal ongetwijfeld weleens het S-F hoekje onveilig maken hier (is dat er eigenlijk? of overheen gekeken mischien :s)

Ron
 
Ron...als er dingen zijn die je weg doet laat maar een pb-ke...ik kan je mss helpen ermee :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan