Hoofdsponsor

1/16 Old School kever [wip]

Ja Jordic dat is het bedankt voor de info ik direct kijken
Grtz Marc
 
Denk dat er meer volgen dan er zijn die reageren op je topic Marc. Ik ben er alvast één van en volg met veel interesse.
 
Ok mannen ik denk dat ik stillekes er klaar voor ben en ook er goed aan beginnen
Grtz Marc
 
Het begin ziet er al veel belovend uit. Veel plezier met deze.
 
Heb snel een vraagje ik heb al een paar maal gezien dat er bouwers zij die de vooras korter maken nu weet ik niet waarom kan iemand dat uitleggen want dan moet ik de vooras ook inkorten
Grtz Marc
 
Ik volg ook mee Marc ! Wie weet waag ik mij op een dag ook aan een old school wagen...! Laat u maar eens gaan zou ik zeggen,veel succes!!

Grtz yves,
 
Collega bouwers ik was weer veel te snel met mijn vraag ondertussen het antwoord al gevonden bij mijn beste vriend " het internet "dat dient omdat de wielen zoals bij mijn eerste kever bouw de wielen niet uit de spatborden zouden komen zo simpel is dat en den deze wist da niet
Grtz Marc
 
Ge ziet Marc, Google en het internet zijn uw beste vriend op dat gebied...:D:D
Vragen kan echter nooit kwaad... Enne bedankt voor uw antwoord. Nu weten wij het ook. :wub:

Mark
 
versmalde puma-as en achteraan camber zetten :p
 
Ik heb nog een vraagje met welke verf kan ik white wals maken op mijn bandjes het schilderen gaat goed maar de verf brokkelt af als ik ze op de velg leg ?
Grtz Marc
 
Er bestaat echte bandenverf voor white wals te maken, ik denk dat deze ook wel zal werken! :)
 
Hey Marc, eerst je banden op de velg leggen. Dit voorkomt beweging in de band na schildering.
Vroeger, zo'n kleine 40 jaar geleden, gebruikte ik voor het maken van "white wall's", Tipp-Ex.
Dit hechte goed op de plastic van de banden. Indien je dit nog kan vinden is dit mogelijk een oplossing...
Het ontvetten deed ik met de verdunningsvloeistof van de Tipp-Ex...

Mark
 
Ja Mark met vallejo gaat het perfect maar inderdaad de verf krakeleert als ge ze op de velg trekt nu was ik zo aan het denken zou het niet gaan met humbrol verf want die is toch min of meer flexibel of word die ook steenhard
Ik heb ze er nu wel terug goed afgekregen , maar ik ben nu op zoek naar goede verf , en die tippex dat zou gaan maar er bestaat toch verf om echte banden te schilderen en dat barstte in de tijd toch niet zo met de witte letters en zo ik heb dat ook nog gedaan ik ga nog even op het internet zoeken en anders moet ik het doen zoals je zegt bedankt
Grtz Marc
 
Dat lijkt me een goede manier, zal ik in gedachten houden ingeval er eens een white wall nodig is.
 
Ik heb ooit mijn whitewalls gewoon met Valejo gedaan, wel erg voorzichtig om de velgen leggen en eventueel nog wat bijwerken als er alsnog iets beschadigd.

DSC_9457.jpg
 
Hey Ron dat is waar ik heb die bandjes eerst ook gedaan met vallejo en dat ging zelfs heel goed maar zodra ik ze op de velg wou trekken begon die verf te brokkelen , dus zal ik uw methode volgen
Danku voor het advies
Grtz Marc
 
misschien is verf voor lexaan er goed voor. Dat gebruiken ze om soepele RC kappen te schilderen.
 
Er is ge2oon white wall verf in de handel verkrijgbaar, nadeeltje het wordt geleverd in 1 liter blikken.........
 
Beste makkers ik heb toch nog een klein beetje gedaan aan mijn kever de motor met name de buisjes waar de klepstoterstangen in zitten
attachment.jpg
attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan