Hoofdsponsor

1/35 Leopard 2A6M CAN(met een beetje pe) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Mark,

Leuk dat ge verder werkt aan de bepantsering ^^ Het is flink wat werk met al die PE, maar het resultaat zal dan ook een prachtig én origineel model geven.

Groeten, Pascal
 
stukken kwijt

Nu ik terug zin heb om er aan verder te doen ben ik nu tot de conclusie gekomen dat ik een deel van de PE mis.
Volgens mij heb ik de vorige keer alles te goed weg gelegd:angry::angry::angry:

Maar dat zal wel terug boven komen en kan ik weer verder.
Het deel dat ik mis is de volledige linkse zijkant.

Mark
 
Iets te goed wegleggen is iets wat mij ook overkomt, en dan kunt ge uzelf wel voor het hoofd kloppen ! Zie dat ge het terugvindt he !
 
Dat heb ik vroeger ook meerdere keren tegengekomen...
Resultaat: Ik steek nu alles in dozen, (kleine onderdelen in potjes), en alles zit zo samen...

Maar hiermee ben jij niet geholpen, hé?
Ik hoop dat je het snel terug vindt.
Want ik ben wel benieuwd naar het eindproduct... ;)


Grtz,
Beyond
 
Hey Mark,

Vervelend hé ? Ik steek altijd alle onderdelen in potjes, doosjes, bakjes, enz. Maar het overkomt mij heel vaak dat ik "kwijt" ben, maar na enkele uren zoeken komt het wel tevoorschijn.

Groeten, Pascal
 
Oef, ben ik blij dat ik niet de enige ben, dus berg ik het sinds een tijdje maar net zo op als Beyond en Pascal. En dan zal ik het nog maar niet hebben over dat er weer eens een klein stukje PE weg springt, een uur als zo'n algeneter over de grond kruipen. Dit natuurlijk tot grote hilariteit van de rest van de familie.:wacko:

Groeten,
Swa
 
Goed nieuws

Ja hoor nog een beetje verder zoeken en wat heb ik gevonden?
Inderdaad de stukken.
Dus heb ik deze gespoten en gemonteerd.
Het resultaat.
1_DSC_0373.jpg

1_DSC_0374.jpg

Zoals jullie zelf zien heb ik nog even te gaan tot de volgende.

Mark
 
Dat ziet er echt wel een speciaal monster uit...
Blij dat je de verloren stukken terug hebt gevonden.

Grtz,
Beyond
 
Dat zal niet zo eenvoudig geweest zijn, maar het zit er wel netjes op.
 
En?
Al wat vorderingen met dit speciaal monsterke?

Grtz,
Beyond
 
En?
Al wat vorderingen met dit speciaal monsterke?

Grtz,
Beyond

De Leopard leeft nog maar de PE iets minder :(
Het is een groot gefoefel en het ene latje na het andere breekt af.
Ik denk de leopard gewoon te houden zonder de PE.

Ben ook tot de conclusie gekomen dat voertuigen niet echt men ding zijn zal het wel bij de luchtvaart houden denk ik :D

Mark
 
Hoe dan ook Mark, ben ik benieuwd naar het eindresultaat.

En ben ik echt van mening dat je het niet verkeerd hebt gedaan, ondanks je weinige ervaring met voertuigen en de kit met de vele PE. Chapeau hoor.

Groeten,
Swa
 
Same here.
Ben ook wel benieuwd naar het eindresultaat, en laat je niet ontmoedigen door één minder goede bouw. Rome is ook niet in één dag gemaakt..... ;)
Misschien eens een kleiner voertuig proberen ???

Grtz,
Beyond
 
Dit heeft niks met voertuigen te maken hoor, vliegtuigen zijn meestal moeilijker te bouwen.
Waarschijnlijk lamentabele kwaliteit van PE. GUnit.
 
Misschien zou dit setje PE beter gesoldeerd worden ???
Op die manier kan je het beter behandelen zonder dat er brokken af vallen...
Als je naar de What-ever-day gaat kan je het misschien meenemen, er zijn al twee forumleden die een "workshop" zullen geven in solderen, hét ideale moment om het te proberen zou ik zeggen...

Grtz,
Beyond
 
Dat is inderdaad een oplossing solderen.

Mark
 
Hey Mark,

Hoe breed zijn die PE-latjes ? Misschien kunt ge de kapotte vervangen door messing plaat ? Of door plastic strips, als ze geschilderd zijn, is het verschil niet meer te zien.

Groeten, Pascal
 
En Mark? Komt hier nog een vervolg op?
 
Ik ga het bekijken.
Het kan zijn dat ik de PE er afhaal en er de gewone van maak.
Er is nu een A6 uit met alles in plastiek zal mss iets beter gaan.

Mark
 
Er is nu een A6 uit met alles in plastiek zal mss iets beter gaan.

Ja markske, veel succes zou ik zeggen om al die gietnaden uit de slatarmour de schrapen en te wrijven want die zullen zoals gewoonlijk mooi in het midden van de dikte zitten . Das altijd een probleem vind ik, ge kunt daar zo moeilijk aan en al die binnenhoekjes kan je niet zuiver krijgen. Nu aangezien ge "misschien" zegt hoor ik toch enige twijfel :$
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan