Hoofdsponsor

1/32 Revell 1/32 F-15B, NASA 836 [wip]

Toch al een serie indrukwekkende aanpassingen en verbouwingen die je achter de rug hebt.
Quickboost heeft hele goede after market in alle schalen, gebruik die ook regelmatig bij mijn vliegtuigen.
Flink bezig!
 
Thx guys ;)

Dit is de voorlopig laatste update want dit project ligt al een tijdje aan de kant omdat ik eerst de Ferrari's wil afwerken :

Ondanks de eerdere aanpassingen, was de ruimte tussen de zijkant van de stoelen en de zijpanelen te groot. Dankzij een tip van Bruce van partrparts (http://partsrparts.homestead.com/F15parts.html" onclick="window.open(this.href);return false;), heb ik een nieuwe grondige aanpassing gedaan.

"Look mama, it's a convertible" :

25012015%20(1).jpg

25012015%20(2).jpg

Daarna de onderdelen terug in elkaar gelijmd, de zijpanelen zijn nu 1 mm naar binnen toe verplaatst :

25012015%20(3).jpg

Nu is de ruimte tussen de stoelen en de zijpanelen OK :

25012015%20(4).jpg

Bij het 1/1 toestel zitten links en rechts van het voetenstuur allerlei kabeltjes, buisjes en dergelijk. Om dit na te maken heb ik met wat plasticard, soldeerdraad en sprue dit gemaakt. De linkse is klaar, bij de rechtse moet de soldeerdraad nog op maat geknipt worden :

20022015%20(1).jpg

Priegelen op de vierkante millimeter :

20022015%20(2).jpg

Een dryfit laat nog mooi de details zien :

20022015%20(3).jpg

Maar als alles ingebouwd is, zal er maar weinig zichtbaar blijven :

20022015%20(4).jpg

De zijkanten van de badkuip zijn nog grof, hier komen nog heel dunne stukken plasticard op waar ik de opliggende rivetten op ga aanbrengen.

Groeten

Pascal
 
Hoi Ed,

De stoelen zijn van Quickboost. De decals die ik ga gebruiken zijn van Airscale, dat is een éénmans-bedrijfje van collega-modelbouwer Peter Castle.

Die maakt PRACHTIGE instrumenten-decals en PE klokjes, schermen, enz. : http://www.airscale.co.uk/

Groeten

Pascal

BEdankt voor de link en tip Pascal, ga hier zeker eens rondneuzen..

grtz Ed
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan