Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Revell 1/12 Shelby GT500 door Debart. [Done]

bedankt marc en roy voor de leuke reactie's.
 
De shelby ga ik geen scharnieren in maken, heb nu de body van de andere doos gepakt en in de primer gespoten, straks als ik de andere ga maken dan ga ik het wel doen, ik heb te weinig tijd daarvoor.

attachment.jpg
 
de body heb ik gespoten, een paar dagen laten drogen, dan de strepen er op en een stel vernislagen er op spuiten en dan polijsten.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er strak uit Bart.
 
Knap werk Bart ik zal hem misschien ooit eens in het echt kunnen bewonderen he op een ledendag of zo , ik kijk er al naar uit
Marc
 
Bedankt voor de leuke reactie's, ik ben altijd op de ledendagen en neem hem mee.
 
Waww Bart zeer strak AB werk man,deze twee strepen op het dak ga je deze over de wagen laten doorlopen...
 
de strepen lopen door over heel de body, bedankt voor de compliment
 
Strak spuitwerk en bijzonder mooi kleurtje, met even eens geslaagde strepen !
Je bent goed op dreef Bart , doe zo verder ;)
 
met de decals bezig geweest maar de verf gaat in stukjes van de body er af, denk dat het de primer is van de action, is eigenlijk niet voor plastik bedoeld volgens de beschrijving op de bus, ligt nu in de ovenreiniger en wordt opnieuw gespoten, wel flink balen.
 
Is inderdaad balen.
Heb je de body eerst geschuurd?
Als je deze schuurt heb je geen problemen met de primer van de action.
 
lichtjes jelle, durf het niet meer met primer van de action, bij de lancia heb ik andere priner gedaan en lak van de action en dat ging goed, het komt goed, het is even een flinke tegenslag.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan